![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Sitter nå med en liten frokost pause. Har startet med noe maveregulerende
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim.
Her er det feriemodus for alle penga - fortsatt nesten tre uker igjen ![]() ![]() ![]() Ha en strålende dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Oi, ikke mye god morgen aktivitet her i dag. Har alle tatt internettferie?
Formiddag, fra Krs forøvrig. Her er det litt overskyet, litt for mye vind og 18 grader. Jommen sa jeg sommer! Hoster gjør jeg fremdeles og føler meg fortsatt slappfisk. Satser på snarlig bedring nå. Kontoret er inntatt og her blir jeg ut dagen. Ellers ingen planer. Men nå: Lunsj! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Tralalala.
De beste morgenene er dem man sover over. Snart er det lunch, og det er fint siden lunch ofte er bedre enn frokost. Men først er det kaffe. Anbefaler alle andre å gjøre det samme.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Sove bort dagen? Nei, ikke idag. God dag fra 2469 moh, dvs Galdhøpiggen. Fikk møret opp bena, men på tide å komme seg ned til Spiterstulen igjen. Overnatting på Røisheim i skveld, så satser på at middagen der blir bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God formiddag fra Jorvik! Nå er det kun drøye to uker til turen går nordover etter et flott og produktivt år i nord-øst England. Bare synd at vi ikke skalvære her et år til... Får satse på å returnere for et lengre opphold om 4-5 år.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
God eftermiddag / tidlig aften fra Koh Phi Phi hvor klokken nærmer sig 18.00.
Slapper af, nyder vejret, og stilheden inden turen går hjem startende søndag med HKT-BKK. Mandag morgen står den på BKK-DXB-HAM med Emirates. Skal nok smide en fuld TR ud når jeg kommer hjem. Rigtig god dag til jer alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ferie, paracet, nasalspray, hostesaft med morfin, Kleenex og Macbook Air er hva mine dager består av for tiden, forkjølelsen sitter godt i kroppen enda.
Quote:
![]() |
![]() |
#9 |
Amatør
|
![]()
God formiddag fra Drøbak, våknet med intense magesmerter og turte ikke å forlate huset. Heldigsvis passet det seg greit å ha hjemmekontor idag.
Dagens mål er å få booket togreisen Oslo S - London, uten Eurostar.., og jo..i tillegg til å bli frisk ![]() Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God kveld fra Svenskeksten. Tre rolige dager her. Nesen settes mot Oslo i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. grått og klamt utenfor - skulle ikke mye til for å få meg gjennomsvett. Bedre her hvor det er aircondition ...
Fått gjort noen småting rundt huset - noen småting gjenstår. Men nå vil jeg heller sitte og se sesong 2 av Ice Pilots. Og der smalt ettermiddagens første tordenskrall .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra uniten. Etter en rolig start med United fra Orlando til Washington ble det bråstopp her etter at jetbridgen dultet borti døren på SAS maskinen som skulle ta meg hjem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Aiai. Hvilken maskin da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Giddy up fra badstua chicago. Her er det varmt som fy over 100f i dag.
I ettermiddag har man skrevet under papirene og betalt ett par årslønner ned på ett nytt hus i burbsen. De er godt i gang med bygginga, ferdigstillelse 1. November. Very exciting! Så nå har man begynt å plukke ut hvitevarer (som slett ikke blir hvite), fliser, innredninger, malingsfarger, parkett etc etc. 25 minutter unna Dag Johnsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra nett-o-maten ved G41@OSL.
Svært lite å finne på når man må vente her i tre timer gitt. Noen som kan sjekke om det er Wi-Fi på DY1262 i dag forresten? Så flyet såvidt fra bussen og det så ikke slik ut.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Freddasbilder! Fra Athen | LN-MOW | Bilder & foto | 12 | 03-05-2025 09:47 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 13 | 26-05-2018 20:14 |
God morgen fra Drammen | fluxie | Flyforum | 7 | 05-10-2014 22:20 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |