Flyprat

Go Back   Flyprat > Bilder & foto

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 02-01-2012, 20:17   #1
eb737
ScanFlyer Blue

eb737's Avatar

Default Erik's 2011-tråd

Hei,
2011 har vært et kjekt år, jeg har fått sett mange spennende fly.
Jeg har også blitt kjent med mange nye spottere på SVG
Kommentarer er under bildene

Det ble lite spotting i vinter, men reiste til OSL den 6. mars i sammen med Henrik, Sigurd og Emil. Her er et bilde av Thai Airways med en nydelig 777-200.

Noen uker senere, den 26. mars fikk jeg være med å fly LN-KLD. Hjemstedet mitt til høyre.

LN-KLD

En måned senere var jeg med onkelen min på jobb. Vi gløy SVG-BGO-TRD-BGO-SVG med LN-BUG. Bildene er tatt på Værnes

I mai kjørte en hyggelig mann i avinor meg ut på gresset ved siden av rullebanen. Tenkte ikke på å skifte linse, så jeg sto der med 70-300 linsa mi når jeg gjerne skulle hatt en

Etterpå kjørte vi bort til helikopterne. Det var ikke noen maskiner fra CHC der, så det ble ingen bilder av noen 225-er..

Fikk ihvertfall sett en SuperPuma senere den dagen. Den landet der spotterplattformen står i dag.

Den 25. mai kom det en a340-200 til Sola. Bildet ble ikke så bra, men legger det ut for å dokumentere

Den 2. juni reiste vi ut for å se en fargerik MD-87..

Litt senere kom en uventet 747 fra KLM!

Må jo ha med en 757..

Onkelen min jobbet denne dagen..
eb737 is offline   Reply With Quote

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules