![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig kom denne artikkelen på nett, stod i papirutgaven av Finnmarken for noen dager siden. Overskriften var ikke helt den samme som denne da :-)
Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
Free Luigi
|
![]()
Jeg tenker automatisk : skitt så heldige jeg og BSSW var som uten problemer fikk mat, taxi og overnatting hos WF Brønnøysund ved kansellering pga vær.
Eventuelt så tenker jeg at disse tingene må være uhell/glipper som skjer en sjelden gang og bestandig ender opp i avisa - særlig de tilfellene hvor det baller på seg i latterlige dimensjoner.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Front section flyer
|
![]()
Glipper skjer vel hos alle flyselskap, og disse her har jo vært maks uheldige.
Er jo av og til sånne saker i avisen, men Polaris er jo et eksempel på at det som oftest går bra når flyet blir innstilt. Tviler på at WF for noe dårligere rykte av dette. På den andre siden så er det meget skjelden man hører om de som får hjelp når ting går skeis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Glipper skjer nok, og disse har sikkert vært uveldig uheldige.
Men, hvorfor er det de som må kontakte kundeservice, for å få ordnet opp? Er det slik at det er kunden som skal måtte være den parten som viser initiativ når slikt har skjedd? Ville det ikke faktisk vært mer neturlig at selskapet tok kontakt med kunden og ordnet opp? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hadde det kommet i avisa om en bussrute ble innstilt pga snøras på veien og ikke alle som skulle reise med den fikk mat, hotell og alle service de mente å ha behov for?
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvis Widerøe kjøper SSJ100 - (Splittet fra ¨Widerøe kjøper jetfly¨) | TommyL | Småprat | 15 | 27-12-2016 20:23 |
Air Nostrum for Widerøe (var: Iberia flyr for Widerøe?) | putzmeister | Flyforum | 53 | 09-01-2013 20:15 |
Sjokkert over SGS/SAS | Elling | Flyforum | 35 | 23-02-2011 10:13 |
Widerøe.no | LN-MEH | Flyforum | 0 | 09-06-2007 18:50 |
widerøe | valen | Flyforum | 2 | 04-01-2007 07:43 |