![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Har bestilt billett til meg, dama og ei venninne. Vi reiser BGO-CPH med sas og CPH-BCN med norwegian. Har 1 time 20 min i køben. Blir veldig veldig travelt om vi skal vente på bagasje og så sjekke inn igjen og gå gjennom sikkerhetssjekken og finne gaten. Mitt forslag er derfor at vi må klare oss med håndbagasje. Noe mulighet for å få sjekket inn bagasjen hele veien tror dere?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vil tro du får problemer med dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
vi lander 07.25 og neste fly er 08.45. Å hente og sjekke inn igjen på Kastrup på så kort tid?? Mulig, umulig eller rett og slett for mye stress?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Og velkommen til Flyprat!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Du må bare dressere dama, de lærer etterhvert.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dette er et tilfelle der håndbagasje er relativt problemfritt ( reincheck i transfersenteret), men bagasje sjekket inn kan break it... Kanskje må du tilby plass i din håndbagasje og ta med enda mindre selv? ;-)
Kanskje mulig, men tar sjeldent under 25 minutter bare å få bagasjen på CPH, og ikke noe jeg ville satset på hvis jeg ikke måtte. Er vel også under hva reiseforsikringer flest dekker. Last edited by JoeW; 12-06-2012 at 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Använder inte SK och DY dessutom olika terminaler på CPH?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
CPH er bare en terminal ved transfer og ankomst (du kommer ut av bagasjehallen midt i SAS' terminal 3. Gangavstanden til norwegians checkin i t2 er minimal, dog lengst borte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Næste gang, så køb en gennemgående billet med SAS. Så slipper du for alt det vrøvl og stress
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Støtter LN-KOG's forslag!
![]()
![]() |
#13 |
Newcomer
|
![]()
Ikke dårlig det LN-KOG!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
![]() Det er nok mulig å få til tidsmessig, men det er et sjansespill.
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hehehehe, begge deler er vel et sjansespill? Noen ganger kan selv damer klare seg med bare håndbagasje, men ikke til/fra Barcelona. Forresten... Har du mulighet for å sjekke inn bagasje på returen? Da kan du jo inngå et kompromis: Ingen innsjekket bagasje på vei ned, mot at de får shoppe det de trenger i Barcelona (helst med ditt kredittkort....:-D). Dette var noe jeg kanskje kunne gått med på, men det kommer jo litt an på hvor lenge dere skal være også...
Apropos... Jeg tror jeg ser ut som en som alltid har med seg mye, og det stemmer nok, bortsett fra det året jeg pendlet mellom Liverpool og Bergen. Da bodde jeg i en liten Samsonite koffert. En gang ble jeg sendt til London og så videre til Manchester. I London spurte de som vanlig om jeg hadde innsjekket bagasje. Da jeg sa nei, ingenting, spurte fyren en gang til. Jeg sa igjen at jeg ikke hadde noe og fyren så lenge på meg. Til slutt reiste han seg opp, kom ut foran skranken og så etter bagasjen min. Da han så den lille Samsonite kofferten mumlet han ett eller annet og gikk tilbake bak skranken. Jeg lo godt og spurte om jeg kanskje så ut som en dame som ikke hadde bare håndbagasje... Fyren syntes ikke det var mosromt... :-D Så joda, av og til kan vi klare oss med bare håndbagasje! :-D Xxx. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dette er det ikke mange damer som driver med | Kmart | Bilder & foto | 6 | 29-03-2013 13:02 |
Ikke bare SK med røde tall - Virgin Atlantic med tap | krølle | Småprat | 2 | 12-03-2013 13:46 |
Hadde DY klart seg på SVG-ABZ? | Helganes | Flyforum | 1 | 19-11-2011 14:20 |
Klarer ikke og ta inn sola tower med scanner | oddi | Register- og ATC-Forum | 3 | 03-08-2009 18:30 |
Ikke bare trøndere som driter seg ut på fly! | Bizflyer | Flyforum | 0 | 18-01-2006 16:01 |