![]() |
|
![]() |
#1 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra et grått Asker. Bagasjen er pakket og vi beveger oss snart ned til Asker Stasjon hvor vi tar Flytoget kl 06:18. Håper på finvær i Bodø-området
![]() Ha en god fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Varna. En halvtime til togavgang til Sofia. Reiser første klasse og betaler ca 120 kr for det. Ser ut til at jeg får "singlesete" og god plass. Dog er jeg usikker på servering. Tar med litt å bite i. God fredag!! Edit: masse styr med en bøling barn og mye mas her nå.... Hm...
Last edited by AirbusTrond; 26-08-2011 at 06:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Go mårn fra Trondheim
![]() Tegner til å bli en nydelig dag -deilig å sykle til jobb idag med 16 varme kl. 06:31. Helga byder på fest og feiring av det faderlige opphav. Ha en strrrrrålende freddan folks ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Smestad. Tid for å rote seg i dusjen, og komme seg på jobb. Blir en kort dag, med reiseregningskriving i dag, før det blir å sette seg på fly tilbake over fjellet. I kveld skal disse stripete karene fra langt mot nord slås på Stadion, så det blir bra.
Ellers er det mye som tyder på at det blir lite Oslo-turer på meg fremover. Bitene er i ferd med å falle på plass for nytt prosjekt, slik at det ligger an til pendling til Nordland i et par år fremover. Blir morro! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en av Ruters røde. Jobben kaller først, men etter det er det til før fly&øl på Lompa
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen Forus!
Da var det fredag. Blir en sen dag i dag, senere på jobb og buss på vei hjem sannsynligvis. Årska: Fikk bare nok og leverte bilen inn på verksted på impuls. Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Oslo. Kjøkkenet skal komme i dag og stakkars de som skal bære opp alt. 4 etg uten heis er vel pur lykke for Bring.
Ha en trivelig fredag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo..
Endelig fredag, og med en kort arbeidsdag passer jo det perfekt. Ellers er en tur til Eplehuset planlagt, for innkjøp av diverse tilbehør for iPad'n. Ha en strålende dag ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo
Sitter på kontoret og prøver å finne ut hva alternativene er hvis ferieturen til New York på søndag skulle bli kansellert. Kjenner det egentlig hadde vært spennende å oppleve en orkan, men tviler på at 747-en til BA syns det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Sandnes, idag tar jeg fri fra fotografering da jeg fortsatt er sliten etter 12 timer på Sola igår.
![]() |
#11 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen fra Namsos airport..
Sitter å ser på ei widerøe maskin, som tydeligvis kom for høyt inn fra vest nå... Men LN-WIT som skal frakte meg til TRD nå, suste bare langsmed rullebanen sør for elva og tok en elegant 180 graders sving med nesa ned, i kjent widerøe stil, og landa enkelt østfra. Kan ikke annet enn å digge disse små grønne! Nå er det Agrisjå på Stjørdal i tre dager til ende, mye gromt utstyr som skal vises fram! En god dag til dere alle!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Voknet litt smågroggy idag, men det er bare å bite seg fast i bordkanten. I dag skal nemlig elefanten følges til sitt første flytreff i Oslo. Han har støvsugd seg under armene og er klar som en strikk.
Ha en fin dag alle sammen.
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Endelig fredda!
Kjerringa sent til London: Check Ungene til farmor: Check Øl i kjøleskapet: Check Et par timer til nå, så melder jeg Klar til Skål! Må bare komme meg hjem fra Evje først! Denne helga har jeg ventet på lenge! Ahhhhh! I dag er det slettes ikke rart at jeg drikker! Veldig god helg til meg!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Amatør
|
![]()
God morgen, eller..er ikke helt våken enda da, men først nå fikk jeg mulighet til å skrive det her inne
![]() Bytur ikveld, mere taxfree på søndag. På høy tid med helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jobb Jobb Jobb Jobb Jobb, igjennom hele helgen! Like greit siden det er meldt besøk av lillesøstera til Irene - skal dog bli artig å sitte tørrskodd på OSL imorgen å følge endel bekjentskaper som prøver seg i Birken.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Helg!
Digg er det, da man i går besto nivå 2 førstehjelpseksamen, idag løp man 1 mil før vi ble sendt i gassbod fylt med CS gass (tåregass), både med og uten vernemaske. Morsomt og jævlig samtidig. Har også funnet ut at det neste året skal tilbringes i Bodø, som våpensystemassistent på F-16! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Santa Monica beach!
Her er det godt og varmt med temperaturer som nærmer seg 30 grader. Snart et bad i havet, før det venter noen øl på terrassen, samt en tur ut for middag og barbesøk. Liter an til å dra til Palm Springs i morgen, før vi setter kursen til San Diego på mandag og Las Vegas neste fredag. Ønsker alle en fin helg!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra Monterey, California.
Ankom Intercontinental The Clement Monterey for et par timer siden og ble oppgradert til et finfint rom med havutsikt, balkong og peis ![]() Nå sitter man og skuer utover Monterey Bay med et glass godt lokalt vin. Middag om et par timer. God helg til alle sammen ![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Fredags morgen | LCH78 | Flyforum | 21 | 07-11-2008 22:07 |
God fredags morgen | Someone | Flyforum | 29 | 04-05-2008 13:16 |
God Fredags Morgen | LCH78 | Flyforum | 20 | 03-02-2006 22:39 |
God fredags morgen | Superhai | Flyforum | 9 | 02-12-2005 13:18 |