![]() |
|
![]() |
#1 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Nu er det egentlig ved å være lenge siden jeg har lagt ut noen bilder, Desverre rekker ikke tiden til spotting akkurat nu, med en jobb som musiker, er de siste 2 måneder her i året det rene hel...., så rotete litt på den ene harddisk idag og fant ett par godbiter, egentlig ikke noe spesiellt, men bare litt bilder at se på.
Fikk bare en plutselig lyst til at legge ut noen bilder, håper i liker dem ![]() Tekst er under bildet. MVH Torben ![]() Måtte jo prøve seg på rygge også, en dag med dårlige lysforhold, og dårlig vær, dette er resultatet. ![]() ES-ABJ under Takeoff fra østre bane på Gardermoen. ![]() TAP ankommer Gardermoen, bildet er også fra Østre bane. ![]() A380'n 15 september 2010, den er stor. ![]() SIV ankommer Gardermoen. ![]() EC-ITV pictometric foto fly, stod og ventet på kalibrering på Rakkestad. ![]() D-AIQR ankommer Gardermoen. ![]() TAP ankommer på Vestre bane ![]() En lille Lufthansa på østre bane. ![]() D-ABXL takeoff fra østre bane, bildet er ett forsøks bilde med fotografering i motlys ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
lyst til å dele hvordan man lager sånne der watermarks da? Send gjerne på PM :-)
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Her var det da masse utrolig flotte bilder!
Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sesongen for julebord nærmer seg vel,ja
![]() Morsomt med "oppsamlingsheat". Lekre bilder på løpende bånd med Estonian som seierherre ![]() Ser forøvrig at du har teken på A.net-croppen.
![]() |
#5 | |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]() Quote:
![]() ![]() Ja jeg har 19 konserter/spillejobbs resten av året, så ikke mye fritid her de 2 måneder ![]() Ja syns det Estonian bilde ble veldig bra, litt tøff vinkel og fine skyer ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Ødelegge så fine bilder med watermarks?
![]() |
#7 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Ja Cato desverre må jeg legge det på alle mine bilder, har prøvet at få "lånt" 3 bilder herfra forumet nu, har fått betaling fra de 2 av dem, og den siste fjernet bildet, så har tatt den konklusjon at legge på ett svakt watermark, for at dette ikke skal skje igjen, watermarken er ikke ment som reklame, men som en blokker for tyveri, derfor er de også veldig svake, men for sterke til at fjerne uten at det syns
![]() Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flotte bilder! Det siste av TAP var veldig bra. Nydelige farger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Vakkert... ikke mer å si om det
![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder fra Sola fra en Tiger Moth-pilot :) | semmern | Bilder & foto | 10 | 14-06-2012 11:45 |
Denne lille-lille-lille julaften feirer vi.... | BSSW | Flyforum | 24 | 21-12-2008 18:47 |
En liten oppsamling fra i høst og fram til nå! | SE-DYD | Bilder & foto | 20 | 29-01-2008 22:02 |
Noen bilder fra Heathrow og fra Newark Air Museum | atck | Bilder & foto | 21 | 01-12-2007 17:36 |
Noen bilder fra noen dager i mars | LN-MEH | Flyforum | 14 | 12-03-2006 20:30 |