![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]() ![]() Mottok denne genseren for et par dager siden. Fikk et pussig innfall for en tid tilbake, og endte opp med å lage et trykk til en genser. Dette er resultatet etter flere mail frem og tilbake mellom meg og fabrikk. Hva synes folket? Last edited by LN-GBM; 19-08-2009 at 19:31. Reason: Glemte jo bildet.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Den var da stilig.
Hvor mye koster en slik en?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det noe foran på den?
Og ja, hva er pris? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I første omgang så er det kun dette ene eksemplaret som eksisterer. Opprinnelig laget jeg et forslag med et liknende fly på venstre side foran, og med teksten "Classic". Jeg fikk inputs fra flere, at skal du først lage noe sånt så må det gjøres personlig. Derfor blir resultatet på et eventuelt produkt noe ala det vedlagte bildet. (Den største ego-tripen jeg har gjort
![]() Med de tall som jeg har foreløpig, så regner jeg med å kunne tilby denne for 250-300,- hvis interessen er der, men ingenting er avgjort enda. Men jeg har i hvertfall en ny genser i garderoben. Bildet under er kun en montasje, da dette trykket ikke er gjort enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
helt klart en interesse!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Dere kan jo handle her: http://www.scanair.no/shop09.html CK blir helt sikkert veldig fornøyd da
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Noe nytt på denne fronten?
Interessen er der enda ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
blåser liv i denne!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Beklager at det har vært litt tyst fra min side, men hele prosjektet har gått litt på tomgang, som det meste andre jeg har drevet med i det siste.
![]() Jeg fant ut at det ville bli vanskelig å få det alternativet jeg valgte til å svare seg rent økonomisk, så jeg ser på alternativer/produsenter som er villige til å produsere i enda mindre kvantum enn de jeg allerede har vært i kontakt med. Er det eventuelt andre typer bekledning som kan være interessant? CK tiilbyr jo en del gjennom shoppen sin, så det er jo fare for å trøkke litt på andres tær her. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa genser | darkcho | Samlerhjørnet | 0 | 31-10-2016 12:57 |
Ryanair og Rygge (Splittet fra genser-tråden) | RYKogREIS | Flyforum | 1 | 26-01-2010 19:22 |