![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Jeg prøvde å søke, men fant ikke denne kombinasjonen av spørsmålet.
*Kan jeg logge inn og booke sete på OSL-LHR i morgen når dette er en del av en SQ flight? *Stemmer det at det er rad 16 som er morro på SAS 738? *Kan noen se om det er my folk på SK0811 og SQ321 i morgen 25NOV? *Er det uaktuelt å oppgradere med EB poeng når det er en Q billett? Takker igjen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg prøvde å søke, men fant ikke denne kombinasjonen av spørsmålet.
*Kan jeg logge inn og booke sete på OSL-LHR i morgen når dette er en del av en SQ flight? JA *Stemmer det at det er rad 16 som er morro på SAS 738? ?? *Kan noen se om det er my folk på SK0811 og SQ321 i morgen 25NOV? Ikke offentlig informasjon *Er det uaktuelt å oppgradere med EB poeng når det er en Q billett? Q-klasse? Alle klasser kan oppgraderes med EB-poeng. les mer om oppgradering her: http://www.sas.no/no/EuroBonus/Medle...Star-Alliance/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Quote:
Ser ikke veldig fullt ut til London, SQ kommer pt ikke opp på seatcounter
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Om "morro" betyr nødutgang, så ja: http://www.seatguru.com/airlines/SAS...ng_737-800.php
I følge linken til CK, kan man bruke EB-poeng til å oppgradere fra klassene Y, B og H hos SQ. Altså kan man ikke om billetten er booket i klasse Q. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takker..
Quote:
Jeg trodde forøvrig det var mulig for noen her å sjekke belegget på flighter? Edit: jeg så svaret ditt først nå Discus - Takk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Flyet var vitterlig en 800, var jeg litt pussa eller er det forskjellig config.? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Av hva jeg kan se på Expertflyer.com, så er det kun fire billetter til salgs på SQ321 i morgen, alle i First. Det tyder på full, om ikke overbooket flight i de lavere klassene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Hvis det var nødutgang på en tilsynelatende 738, så var det nok 734. De gamle BU 400'ene har nødutgang på 11 og 12.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Men det stod 800 på checkmytrip osv. samt på safetycardet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
Har du reg. så er det lett å sjekke....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Emirates med betaling for setereservasjon | Someone | Småprat | 0 | 14-09-2016 21:44 |
Setereservasjon ved kjøp Expedia/United | Are G | Reiseforum | 2 | 02-05-2015 02:08 |
Setereservasjon SAS ved bestilling via wf.no | jjessen | Reiseforum | 2 | 12-11-2012 22:24 |
London (sikkert for nte gang) | Fjordheim | Reiseforum | 10 | 03-08-2012 17:52 |
Lufthansa - setereservasjon ved bestilling | kristian | Flyforum | 24 | 15-05-2008 23:36 |