![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Fridag og trengte litt "frisk" luft idag. hva er bedre en å kjøre opp på vollen en tur. Frisk luft, jetfuel og TU-154 på programmet, kan det bli bedre
![]() Noen få bilder ble det også Først en brannbil i farta.. ![]() SK A-330 på vei over atlantern. Denne kom fra Stocholm høøøøyt oppe i det blå. ![]() En "tampong" på vei.. ett eller annet sted.. ![]() British (H)Airways A-319 på vei mot London/Heathrow ![]() SN Brussels RJ 85(Tror jeg) på vei mot Brussel ![]() SK A-321 er litt træg med å få opp understellet,men kom seg omsider til Kastrup ![]() C-130 fra 335 skv. landet etter en rimlig hårete innflyving.. ![]() Aeroflot TU-154 på vei til Moskva.. mye rart kan sies om russerne.. men å lage stilige fly.. det kan dem.. ![]() Den bråkete enden av flyet.. (herrejemini for ett spetakkel) ![]() hade jaam..å borte vart'n ![]() ![]() Kommer mer etterhvert regner jeg med, men nå er det jobbehelg.. jeg gleder meg IKKE..
![]() |
#2 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
pene bilder dette ja.. og trøst deg med at det er flere som har jobbhelg denne helga.. og min spottertur er utsatt til begynnelsen av april den :smokin
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mye bra...morsomt med bilder fra nok en Scanair.no-fotograf!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]() Quote:
Takker å bukker EB ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fine bilder! Er enig med deg om at Tu-154 er knalltøft...... drømmer om å få den regelmessig på TOS......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Invitasjon på tur til Sibir med Tu-134/154? | KnutW | Reiseforum | 8 | 21-05-2019 19:36 |
Ut med LN-DAG på tur i fin været | Norwegian15 | Bilder & foto | 21 | 21-01-2011 16:46 |
Vollen til fots... Spennende tur. | putzmeister | Bilder & foto | 6 | 26-03-2010 23:52 |
Tur til vollen 10.06.09 | baselutvann | Bilder & foto | 6 | 10-06-2009 21:48 |
Dagens tur på vollen | TigerBlack | Flyforum | 4 | 07-03-2005 14:49 |