![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,020
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=CA3QSE5mm8w
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]()
Synd ikke et visst motorbytte på en DC-10 hos AA ble filmet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Da er det vel bare å vente på Speedbird and the CFM56 version ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Trondheim
Posts: 933
|
![]()
En flott video
![]() http://www.hawkeyemedia.com/videos/7...ine_Change.wmv |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Norway
Posts: 4,121
|
![]()
Morsomt å se dette. Men en utorlig intetsigende musikk en eller annen har lagt til film-snutten. Han synes selvsagt den er fin, og ja, jeg kan skru av lyden...
__________________
________________________________________ Flyhilsen fra Ole Johan Beck Gled en som gruer seg til jul Hvert 3.minutt starter eller lander et MAF fly |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]() Quote:
Men jeg må nok høre en del høyere opp i systemet, sant få fatt på bedre utstyr for å lage noe slikt. Men å lage en "trip-report" med bilder fra hvert av hovedtrekkene kan kanskje få til. Skal vaske/smøre flap skinner på BRI i natt - kan lage en utrolig spennende film fra det! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Langt ut på landet
Posts: 1,434
|
![]()
Er det bare meg eller ser det ut som dekslene ikke er festet skikkelig ?
Mulig de skal inn å sjekke olje osv etter varmkjøing ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Location: ENBR / BGO
Posts: 2,430
|
![]()
Er vanlig at man kjører første engine run med motordekslene åpne.
Man sjekker for generelle lekasjer fra olje, fuel etc.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Wheaton, IL
Posts: 1,557
|
![]()
Heisann!
Interessant og det ser ut som de gutta der kan jobben sin... ![]() På GE90 er rutinen litt forskjellig da vi som regel tar av nose cowlingen foerst, da det er veldig liten plass i motorvuggen og lett å skade, og den blir satt på igjen etter at den nye motoern er montert på pylon. Dag |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trent 1000 vedlikehold (motorproblemer 787) | Radiv | Flyteknisk forum | 42 | 13-03-2025 08:29 |
Norwegian Air Shuttle ASA has selected the Rolls-Royce Trent 1000 | sail4fun | Flyforum | 11 | 06-04-2011 20:27 |
Oppstart av første RR Trent XWB | Someone | Flyforum | 0 | 18-06-2010 15:15 |
Air France får 777 nummer 777 | LN-MOW | Flyforum | 3 | 12-04-2009 20:28 |
Rolls-Royce tester Trent 1000 | Desk pilot | Flyforum | 10 | 13-09-2007 10:20 |