![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Middels god morgen fra Lillestrøm. Sovnet alt for sent og våknet igjen alt for tidlig, uten å klare å sove igjen.
Men har fått jobbet noen timer og tenker jeg kanskje går og tar meg en nap igjen nå. Ville bare offisielt åpne dagen her fra storbyen. Ha en fjong dag
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God Kolsåsonsdag. Tur til helsestasjonen for å måle mage og lytte på puls står på planen i dag, og når man først er der inne i sivilisasjonen blir det nok fort en cappuccino og skolebolle også. Først skal jeg late som om jeg jobber litt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Her ble morgenen startet med skolepatruljetjeneste, og siden ingen ble påkjørt, kan jeg definere det som en stor suksess. Litt snø kom også i natt så en rask making av gårdsplassen er gjennomført. Får vel produsere litt, før jeg sniker meg ut på en løpetur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er visst morgen her også. Fikk visst ikke med meg like mye av den som jeg pleier.
Litt omrokkeringer i arbeidsoppgaver i går, som tilsier at jeg må gjøre litt mer (aka få litt mindre hjelp). Svarte på det med 40 minutters forsovelse. "Heldigvis" er det noen containere som er forsinket, så da "slipper man" å tenke på de. Viking-Lotto i kvveld. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra et kontor veldig nær en flyplass et sted på øvre romerike
Her har man fått i seg et par kopper kaffe, pulsen står litt høyt med lett kaos på en av terminalene. I går var det særs mye fisk igjennom OSL og skapte en del problemer. Jeg hadde to biler som ikke rakk avgangen sin og et lass med forsinket laks til det store utland. grmpf... Ser ut som det går litt bedre i dag, og mesteparten er på plass og klar for avgang. så da er det bare å snu seg mot andre issues og se hvor mye dårlig vær i USA kan kødde til resten ![]() Og så har vi straks Chinese New Year som f... up bransjen vår skikkelig. Samtidig som alle skal ha laks og krabber og all mulig annen skit på tur og da frem før Asia semi stenger... Jaja, om ikke annet vi er omtrendt halveis i uka så snart helg... S |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra venterommet til kiropraktoren. Gåturen med på 7 kilometer er nå som et lite blaff etter man ble markoman. Dragen skjønte ikke dette på morgenkvisten da det sto to biler utenfor som virker.
Leasingen på drage-tanksen går ut snart og jeg har fått hun på glid til å kanskje går for denne Taycanen som nok da må bestilles senest neste uke (selv om biler fra Stuttgart skal gå på bensin). Vestkant-drager har en voldsom aversjon mot bilene fra Stuttgart da de mener det er "Harry" Nå er det en liten lunsj med en venn og gammel nabo fra DXB før man går hjem igjen for å handle og hente unger. (Savner hjemmeskolen allerede - koselige dager) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Orkland.
![]() Frosne tilstander på denne kanten, og det var friskt nok med 25 blå klokken 7 i morges. Sett bort i fra en polarekspedisjon til postkassen tilbringes dagen innendørs. Litt gjennomgang av private finanser er unnagjort. Straks middag og deretter dagens dose med fly av en eller annen sort. Ha en varmere en, om mulig. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hei-hei-hei og god ettermiddag fra kontorkontoret. Her har vi fått besøk fra selveste Forente Stater i Amerika. Nå gjelder det å holde tunga rett i munnen og snakke forsiktig og korrekt om presidentvalget, eller kanskje ikke snakke om det i det hele tatt.... -16°C her hos oss i dag. Artig med litt skikkelig vinter. Nå trenger vi bare en dæsj med snø. 10 cm er litt lite. Ha en fortreffelig dag, med eller uten republikanere i huset
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var det morgen her nord for Sørstatenes hovedstad også- 3 blå på termometeret, men solen skinner uhindret så da blir det nok levelig etterhvert.
Groundhogday i går, og General Lee spår snarlig vår. Ikke like heldige lenger opp i nordstatene. Der skal det visst forbli vinter en god stund til. Jaja, bedre oss enn dem. Travel morgen. Brøddeig er satt, frokostblanding kokt og delt opp samt alt det andre man pleier å gjøre på denne tiden av døgnet. Men nå har jeg fått satt meg i kontorstolen og gått gjennom forumet ihvertfall. Noen her er kanskje gamle nok til å interessere seg for det som i sin tid ble utgitt på LP-plater? Christer Falck (ja, han ja) står i spissen for en crowdfundingkampanje etter mitt hjerte - få glemt musikk ut på CD. Veldig mye morsomt som har nådd målet (150 bestillinger) og andre som ikke har kommet så langt ennå. Selv har jeg veldig lyst på denne. Kom igjen folkens! @Eirik ?? https://www.bidra.no/prosjekt/babij-...9-77aca5edeb6c Bedre å gi penger til Christer enn til Jesus ... Kom igjen nå !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Trekkspell kan brukes til det meste .. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Hehe, får vel gjøre en innsats, jobba litt på Christer-prosjekt før jul.
God dag fra loungen på OSL, deilig Thai-suppe minner en på hvor en egentlig skulle vært i disse dager, men Tyskland en periode skal bli fint det og, blir 2 turer med Lufty i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Livsnyter
|
![]() Quote:
Vel, mulig tech her. Tok en øl mens venter, det får en, men bare med mat, så da ble det øl og Chroissant. Tror det var ca. sånn det var på utesteder på Karmøy for noen tiår tilbake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Livsnyter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy onsdags aften fra Stavanger. Våknet i morges i 6- tiden til 10 J#vlige blå ute.
Heldigvis holder varmepumpe en grei innetemperatur, men det ble kjapt fyrt opp i ovnen, spare støm vettu ![]() ![]() Har vert på en liten tur på handel samt litt tyt og mas med en kompis som jeg hefta bort i lunsjpausen, ikke rart at elektrikere er kostbart... Også biltema måtte besøkes for anskaffelse av noe anti icing-fluid til vinduene på bilen, for i morgen går turen til Bergen for litt innsats inne i hula. Så røk en også på bonustilbudet til bolaget, og det blir det guttetur til London i august for øl & spotting, om vår Herre vil da.... Ha en glitters aften ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#18 |
Livsnyter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Stavanger. Godt i gang med ettermiddagsskiftet her. Foreløpig går det i inntak av kaffe så får vi se om vi begir oss ut på noen aktiviteter etterhvert. Ha en fortsatt fin onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Definisjon på en gentleman: En som kan spille trekkspill, men lar være.
Så var det trekkspilleren som var på turne, og stoppet for en matbit. Mens han satt og spiste, kom han på at han hadde glemt å låse bilen der trekkspillet lå. Han løp ut til bilen, men det var for sent. Noen hadde lagt inn et trekkspill til. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God kveld , god ? 18., fra United Club SFO | SQ 777 | Flyforum | 12 | 18-05-2016 14:56 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |