![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra L12 mot OSL. Store mengder hvitt søppel hadde kommet ned når jeg våknet 0415. Heldigvis kom taxien og toget som planlagt, så dagens 2 første transportmidler har gått etter plan. I dag er det møter på Vagar som står på planen. Flyr via BGO med Atlantic Airways, så det blir ett nytt bekjentskap.
Ha en god dag både ute og hjemme! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Glad morgen fra Lillestrøm.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Her har det drysset litt hvitt ila natten, men ikke verre enn at vi nok skal overleve det. Mandag er jobb-dag på denne kanten, så her er man oppe, og frokosten er unnagjort og straks får man begi seg ut døren. Blir derimot en ganske grei uke dette, for resten av uken satses det på fri, da det foreligger planer om et langhelg-besøk i Malm og Steinkjer på slutten av uken. Det blir i så fall vår siste tur i år. En fortreffelig en ønskes. ![]() Last edited by ForeverSAS; 11-11-2019 at 05:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra et mere blendahvit Ris. Seminar hos NHO i hele dag...men dit kan jeg jo gå på bena så da byr ikke været på nevneverdige utfordringer. Tid for trening i kveld...så da skulle jeg vel klar for en ny bra uke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Rakk nesten å hisse meg opp over frokostskandale på Clarion Collection Skagen brygge før jeg så wienerbrød borti et hjørne. Fint hotell med små rom koslige rom. Trodde riktinok Clarion Collection skulle være så fine at de bød på shampo og fuktighetskrem.
Er det forresten i dag det er sånn shoppedag i Asia? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra utkanten.. Finfin svømmetur i dag tidlig og den sedvanlige kaos-turen til jobb hvor mange, mange sjåfører burde blitt hjemme og/eller levere førekortet sitt tilbake..
Full rulle mandag.. Last edited by SudCaravelle; 11-11-2019 at 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra jobb. Når man ser på trafikken på Google Maps (og ut togvinduet) så er man glad for å reise kollektivt. Bedre plass enn vanlig og toget var i presis rute.
Bil er oppskrytt reisemåte til jobb i Oslo-regionen spør du meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Som vanlig undervurderte Yr mengden snø her under Skaugumåsen. Men litt morgentrim for overkroppen før barnehageleveringen, skadet sikkert ikke. Planen etterpå er en tur inn til leiligheten til de gamle for å kontrollere at polakkene gjør som de skal. Dog krever det at E18 blir litt mindre rød på Googlemaps
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Straksom bærer det inn til bortekontoret på Gaustad. Vanlig kontordag før det bærer innom opphavet for middag i kveld. Så får vi vel trimmes litt også tenker jeg.
Ha en fin en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Du skjønner at du bor på Lillestrøm når sidemannen på toget kommer ikledd svømmevest og med en 6-pack fatøl under armen kl 09
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 11-11-2019 at 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
I motsetning til dieselbilen, har min elbil en tineknapp på fjernkontrollen. Var greit å se at bilen var hvit, trykke på knappen, ta seg en dusj og woohoo, sette seg i en ferdigoppvarmet bil uten snø og is som må fjernes. Kan leve med slikt ja. Ellers er parkering til helgen bestilt, og begynner å bli klar for jenever og bitterballen. Og en del øl sikkert. Ha en flott uke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God midt på dagen fra det sørlandske!
Her ble det buss for bil til jobb i dag da det var kommet 10 cm snø og jeg bare har sommerdekk på bilen..... Julekortstemning da. Hektisk uke på kontoret. Etter jobb får vi se om det blir tid til treff med en annen forumist som er på besøk her i byen. God uke ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Å-bla-di-å-bla-da-la-la-la-la ... Dagen for armer og bein i alle retninger.
Først glemte kona id-kortet sitt under bordet på kjøkkenet - dermed måtte jeg avsted og møte henne på halvveien for å overlevere det, for naturligvis var det min feil. Deretter lastet jeg opp søpla og kjørte til dynga, bare for å finne at de holder stengt for dagen. Det VAR nok iallefall min feil, for jeg burde jo ha visst at det er Veteran's Day .. right? Men skolene er åpne, så nå begynner det å bli vanskelig. Det pleide å være slik at hvis ikke skolebussen passerer, er det helligdag. Og skolebussen bjeffer bikkjene på. Og i dag bjeffet bikkjene. Så det burde være lett. men ikke slik i dag. Så stripper jeg senger og klargjør for bøtteballetten - og så ringer de og kansellerer pga dødsfall i familien. Helt innafor selvfølgelig, men likevel ... What's next .... (Tell me why) I Don't Like Mondays .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Interstate 5 ca tre timer nord for San Francisco. En uke i California går mot slutten for denne gang og det blir SK936 til CPH i Plus, med mindre det skjer noe magisk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra Rørosbanen | EB | Flyforum | 11 | 17-07-2019 21:04 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God morgen fra UAE. | SudCaravelle | Flyforum | 18 | 05-07-2013 00:23 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen fra Lillestrøm | SQ 777 | Flyforum | 38 | 01-10-2010 17:02 |