![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
JEg har igennem mange år brugt en fly data base som jeg fandt på den hollandske side..planepix.nl..under software...nu har de imidlertid besluttet sig for at lukke den ned...Det falder så sammen med at jeg har skiftet PC, og den nye PC kan jeg ikke få min data base til at acceptere....
Så er mit spørgsmål til forum...ER der nogen der bruger en database til at lagre billeder..Det jeg har i den gamle base er: Selskabets navn, Land, Type,Registrering og konstruktions nummer...og der må også gerne være plads til noter og et billede... Jeg har søgt, men ikke fundet noget, som er simpelt som denne og lige til at gå til som denne . Skulle nogen have nogle ideer hører jeg gerne nærmere ![]() ![]() Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Husk at den kun egner seg om du skal lagre bilder som blir offentlig, og bildene må også bli godkjent av screener
![]() |
#5 |
Flysitter
|
![]()
Har ikke forsøkt den så veit ikke om det er innafor men ett lite søk ga denne som best match http://spottedplanes.co.uk
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly Data Base | sk931 | Bilder & foto | 0 | 15-04-2014 14:20 |
Fly Data Base | sk931 | Småprat | 0 | 10-04-2014 01:24 |
Fly på russisk base | roger | Bilder & foto | 4 | 14-11-2013 17:25 |
registrerings data base | sk931 | Register- og ATC-Forum | 2 | 19-02-2012 10:25 |
Norwegian fly med base i CPH | travelbroker | Register- og ATC-Forum | 3 | 02-11-2008 12:17 |