![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Var på sjøen Mandag 09.05.2011 og tok noen bilder
![]() ![]() ![]() ![]() Tatt med Kompaktkamera, og veldig mye beskjært, Krohn Air, med en "gammel" Coas Air maskin ![]() Takk for titten, vet kvaliteten ikke var allverden, men sleng gjerne inn en kommentar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er der flyplass i Molde altså? Neida.. Ser ut som en fin innflyging der.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Jøss! Skyline med "skyskrapere" i Molde, det viste jeg ikke. Må nok ta meg en tur igjen, det er ca. 30 år siden sist. Etter disse bildene å dømme er det ihvertfall fint der.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Yeah! Right.... Dog, pr definisjon så er Rica Seilet Hotell en skyskraper. Eneste mellom Bergen og Trondheim om man skal legge til grunn det som står på skyscraper.com (eller hva den siden heter nå igjen).
Alt for lenge siden og hjertelig velkommen til vårt lille hjørne av Norge. Det er det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker og bukker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
På Exif informasjonen står det at du bruker Canon Eos 1000D. Det er jo ett speilrefleks. Ikke ett kompaktkamera. Likte det første bildet ditt veldig godt, var fint med byen i bakgrunnen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Men bildet er tatt med et Canon Ixus... Det er jeg 99% sikker på... skal sjekke det ut
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fine bilder fra et flott perspektiv - bilder fra sjøen savner jeg når det gjelder FBU-bilder. Men ser ut til at jeg må komme meg opp til Molde også, når det gjelder Norgeflyspotter/naturspotterturen min i sommer.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Takker igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nordmøring på spotterferd i Romsdal!!!!
![]() (Håp også for palestinere og jøder, sier FNs generalsekretær i en kommentar) Mohahahaha! ![]() Kom fra Ålesund lørdag, og fant det passende å stoppe på Årø for å se om det var noe liv. Cessna U206F LN-BWV tar av full av fallskjermhoppere ![]() Cessna 525A CitationJet fra BAT og Britis Aerospace ATP fra West Air Sweden ![]() ![]() September og den første snøen på toppene er der allerede. Nede ved sjøen derimot var det 20 grader og et snev av sommer ![]()
\"Når du sitter der og rister i en flyvemaskin, og lengter ned mot jorden og kjæresten din - da er livet til stede....\" Last edited by LN-SSL; 19-09-2011 at 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jøss, her var det lenge siden sist.
Var i Molde i dag i annet ærende, men svingte jo nedom flyplassen da, og i dag var det riktig så fargesprakende der nede. Dere ser jo selv hvilke fly som står der, fem i tallet, og da vi kjørte derfra, takset Widerøe inn med en Dash-8...., så det ble vel trangt nok. Den nærmeste er forresten en Cessna 560XLS Citation Excel fra Netjet Europe ![]() De elsker jo å gjøre ting vanskelig for fotografer rundt omkring, men mellom driftsbygget og en diger plasthangar dukket Cessna'n opp ![]() Maskinen fra Norwegian på kort finale til 07 ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fin dokumentasjon. Lenge siden sist jeg har sett bilder fra Molde. Kom gjerne med flere.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Kan jo ikke ta meg av alt ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Joda, jeg har beundret mange av bildene dine fra Baillbyen også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takk, takk!
Det er slik at skipsfart og båter/skip har tatt over i jakten på motiver nå..., men så var det dette med 'lukten av sagmugg' da, og man blir dratt mot en flyplass igjen. Av og til ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder og moro å se
![]() ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Siden først Molde er på agendaen, så kan man fylle på med et forsøk på bilde selv....
![]() Var forresten egentlig i byen for å knipse Adventure of the Seas, på søndag 9. juni. Og LN-NOX kom inn for landing i det det gigantiske cruiseskipet la fra kai... Fly og båter er en fin kombinasjon, egentlig! :-) ![]() Last edited by ohegge; 12-06-2013 at 22:16. Reason: ekstra innhold |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen få fra Molde idag 26. Juni | Sim_henrik | Bilder & foto | 10 | 27-06-2011 16:05 |
Bilder fra Årø (MOL/ENML) | flyKSU | Bilder & foto | 13 | 16-10-2007 20:18 |
Bilder fra Molde International Jazzport. | enml | Flyforum | 7 | 20-07-2006 15:37 |
Fortsatt fremgang for Molde Årø (MOL) | enml | Flyforum | 0 | 10-03-2005 08:41 |
Flightinfo for Molde MOL/ENML | enml | Flyforum | 0 | 17-11-2004 23:13 |