![]() |
|
![]() |
#1 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Lite å melde herfra, var i seng kvart over tre, etter en 21 timers arbeidsdag. SK248 skal ta meg over fjellet straks, så skal jeg fortsette prosjekt søvn i Oslobygda.
Ha en bedre dag enn meg godt folk!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Morbinga fra Oslo. 30-års lag for en kamerat idag, så gir det relativt lave odds for at det blir fuktig. Får vel kanskje trene litt før det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Ben Reddik Fy Snøfasan. Glatt med sorte sommersko på vei hjem fra Upper District aka Gardermoen etter nattvakten, men sånn går det når man er fra et møblert hjem
![]() En gaffeltime i bingen så snur vi døgnet, alltid like morsomt.
![]() |
#4 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Etter en fuktig kveld i går, etter kurs, blir det å ta igjen jobb som burde ha blitt gjort og forbedre seg på de neste 11 dagene med arbeid før DY får æren av å fly meg på mest sannsynlig siste ski-reise for skisesongen 2012/13. Blir merkelig å avslutte den så tidlig, da jeg forrige sesong (2011/12) hadde siste skidag 2. august 2012 :-/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen .. tidlig opp for en lørdag, men det er langt til flyplassen. Mye fulle fly over Atlanteren til natten, så jeg dropper min vanlige 340 fra ATL og satser på en 346 fra Nord-Karolina i steden.
Har god tid, så kanskje det kommer noen bilder også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen... Er litt pinlig når vår mann i Fnatlanta skriver i morgentråden før meg... Hm.
Vel, formen er brillefin. Blir øl med gutta i kveld. Nå er det ut på Posten og hente mer kaffe, samt de nye visittkortene til velferdsoffiseren i bolaget. En strålande dag ønskes.
![]() |
#7 |
Powder hound
|
![]()
Var nettopp en tur innom butikken, og kjøpt mitt første eksemplar av VG noen sinne (altså papirutgave) fordi det står øverste på førstesiden: "Se hvilke flyselskaper DU BØR VELGE - STOR VG TEST" med logoer av Ryanair, Norwegian, British Airways og SAS helt øverst.
Blir interessant lesing imellom arbeidsøktene! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Stå opp kl 8 for å jobbe på en lørdag var tuuungt, da det harde studentliv tilsier at jeg ikke har stått opp så tidlig på mange måneder. Under to timer igjen, etter det venter ukjent antall øl. Tror de blir veldig gode
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Da var vi igang .. Fikk Economy Comfort på Delta's MD88 opp til CLT. Knyttenevetest bestått og Dørene Lukkes!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Powder hound
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
SAS og BA fikk terningkast fem. Norwegian fikk fire og Ryanair tre. BA fikk kritikk fordi nettsiden var på engelsk (!), SAS fordi boarding var treg. DY fordi det var kald rødvin, lang tur inn fra LGW og utendørs boarding. Ryanair fikk kritikk for ekstragebyrer ved booking, kronglete innsjekkingssystem og de likte ikke mattilbudet ombord.
Verdt å merke at de tre første kom nesten helt likt ut prismessig mens FR var klart billigst. Godt over 1000 kr billigere. Det var kortversjonen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Den skåler vi for!
Flyverelgen trives godt her på Carolina Beer Co. 5C og flaskeøl venter på langbussen. Det blir an laaang natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Mens BA kom på delt tredjeplass bakfra og Norwegian nest sist
![]()
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Kommer det noen preflight drink tro? Hele kabinen sitter spent og forventningsfull og det er fortsatt 14 minutter til avgangstid.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God aften fra det Sørlandske!
Her har det vært en travel dag med mye aktivitet. Nå er det jobbing foran PC'en før en ny jobb begynner i morgen. Har et 6 dagers engasjement som starter i morgen, og foregår 66 km fra Krsand, så det involverer mye kjøring de neste dagene. Så derfor drikker man ikke denne lørdagen da det skal kjøres tidlig. Får ta det igjen neste lørdag. Og til dere som drikker: Ta en for meg også! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen fra BGO | 737-405 | Flyforum | 15 | 26-08-2014 19:09 |
DK 5736 fra LPA til BGO i morgen | 737-405 | Register- og ATC-Forum | 2 | 12-10-2013 10:47 |
God sommer fra BGO! | Islending | Flyforum | 25 | 21-07-2013 07:44 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen fra BGO | T.A.K | Flyforum | 11 | 05-09-2011 16:33 |