![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Senator Lounge på DXB. Den tredve timer lange ferden mot Las Vegas er i gang og går finfint så langt og driveren var utenfor 0530 sharp. Det blir tristere å si hadet til jentene hver gang...
Elden er i gang i Dubai med 1.4 millioner tilreisende - så det er en grei tid å ta en laaanghelg. Men nå først - sete 3A Luftwaffe A330 Edit: nå er jeg om bord - og for fjerde gang på kort tid har jeg fått gammel konfigurasjon uten flatseng på DXB-MUC ruten.. Last edited by SudCaravelle; 25-10-2012 at 05:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Stille og rolig på morgenkvisten, litt sjekk av vitale systemer på jobb og litt surfing på nett og noen kopper kaffe på morgenkvisten. Er ikke så gæli det.... Nuvel, ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra sete 2A ombord i LN-DYS, glemte til å få med meg en kopp kaffe ombord så dette begynte dårlig og det er nok ikke så gode utsikter til å få servering av slik en "luksus" her ombord. Ser at det er gode utsikter til vind utpå dagen idag, håper det holder seg vindfelt inntil jeg er tilbake i kveld.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Forus. Sov lenge til 0630 i dag, men rakk allikevel konstatere at frokost på Park Inn var overaskende bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
Snømorgen fra Trondheim
"......og det laver ned..." *PLYSTRE......... Kan bli en spennende dag på kollisjonsfronten.Antar det kommer endel mail fra div. forsikringsselskap ang. takstering av skader..... Ha en snøfri/rik/full(stryk det som passer.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Front section flyer
|
![]()
Go morgen fra hete Pattaya.
Gradene bikka 30 tallet her naa. Saa langt har man byttet litt om paa noen flight datoer. Blir bare i bedre aa bedre humoer naar man hoerer og leser om hvordan vaeret er i Norge. Ha en fortsatt flott dag, med eller uten snoe. ![]()
![]() |
#7 |
Banned
|
![]()
God morgen fra Resepsjonen hos Allservice AS. Her sitter jeg med colaen min og koser meg og venter til klokka blir 13. Da skal jeg reise ut på ENZV og ta bilder av LH A340-300
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Noe trøtt på quisten, så det ble litt travelt med å komme avgårde i dag. Etter 3 dager på farten er det nok av ting som venter på kontoret, så denne dagen skal nok gå fort. I ettermiddag skal jr kjøres i bursdagsselskap, og utover det er det ingen planer. Godt det drar seg mot helg alt! Fin dag ønskes! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra gullstuen på OSL. I dag går turen til Singapore via Frankfurt. Har ca åtte timers ventetid på sistnevnte flyplass, så det blir godt med tid til å spotte fra plattformen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Florø! Her er det regn, sludd og solskinn om hverandre. Stikker nordover idag, via osl. Håper det ikke blir noe krøll i flytrafikken pga vær! Ha en bedre dag!
- Sunny
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra EVE.
Trodde jeg beregnet god tid i morges med 35 minutter før avgang på OSL, men den gang ei. Ble møtt av køen til sikkerhetskontrollen ved oppgang til rulletrappen. Rakk SK4082 med et nødskrik. Kunne ikke se at det var noen spesiell grunn til at det var så stor kø. Alle slusene var i bruk. Er det bare blitt slik? Vanligvis beregner jeg ankomst OSL 25 min før flyavgang og det går alltid akkurat.
Upcoming flights: 20.09:OSL-ARN-CPH (SK) 24.09:CPH-OSL (SK) 09.10:OSL-ARN (SK) 10.10:ARN-OSL (SK) 25.10:OSL-SVG (SK) 27:10: SVG-OSL (SK) 29:10:OSL-ARN (DY) 31:10:ARN-OSL (DY) 12.11:OSL-FRA-AMM (LH) 16.11:AMM-FRA-OSL (LH) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Strålende morgen fra hjemmekontoret!! Mye mer uthvilt idag. Solen skinner punktvis, det er kaffe i koppen og sjokoladecookies på pulten. Vaskemaskinen jeg trodde jeg hadde ødelagt igår, virker etter litt justering som ei kule igjen og det er kun 4-5 mailer i inboksen. Ser ikke helt hva som skal kunne ødelegge dagen idag. En like fin dag ønskes alle
![]() |
![]() |
#13 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Biscayne Bay, Miami hvor det blåser pokkers mye. Enn så lenge tempen er nær 30 grader og jeg utenfor hjemlandet klager jeg ikke uansett hvordan været er!
![]() Men, apporos morgen..frokost! Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen fra Amerika Sørøst! Her skin sola og vi er allerede på vei mot et høyt antall varmegrader. Kom meg knirkefritt hjem i går og fikk for første gang prøve Economy Comfort his Delta på overfarten fra London. Det var helt greit, det ... og knyttenevetesten passerte med god margin. Resten var også helt OK.
Får besøk av en kompis fra Mosjøen i dag, hvis han klarer å komme seg nedover fra Boston. Blir hyggelig det og |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo
Isbilen patruljerer gatene og det er snø i lufta, tror jeg heller takker nei og holder meg inne med varm mat og drikke. Gleder meg til sommeren jeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() En god strategi aa ha naar det gjelder flaateoppgradering: Ta utgangspunkt i at du faar gammelt sete og gled deg over overraskelsen dersom det er ny. Mornings fra Chicago. Sommeren er tilbake, 25 grader da jeg forlot heimen i morges. Men det er kortvarig. Kaldfront siger innover byen senere i dag og vi ser foerste minusgrader om natten neste uke. Heimen ser ut som en slagmark grunnet klargjoering for flytting. I morgen ankommer pakkemannskapet som skal ta seg av resten av pakkingen. Til DC i helgen, retur mandag da resten skal pakkes, flytting paa tirsdag. Good times. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Men det er greit. Doktor sveiseblind får prøve å finne seg en LH F billett da. Så får vi jaggu se om jeg skifter mening. Go-Gadget-KVS_tool EDIT: Lettere sagt enn gjort ![]()
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 25-10-2012 at 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
LH F fra FRA-ORD, retur FRA-LHR i BA F til Chicago. Tidlig i januar ser bra ut for min del Jeg skal orge plass i LH F via mine egne kanaler. Joint tripreport/ test. Game?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Let's take it offline. PMer deg epostaddressen min
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012) | Tjab | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-10-2012 11:07 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |