View Single Post
Old 11-05-2015, 20:56   #4
TigerBlack
ScanFlyer ettellerannet..

TigerBlack's Avatar

Default Re: Let's go to.. Hillbilly-land/Kentucky. SAS langt bak i kabinen

Søndagen begynte med begredelig vær, det sprutregna når jeg titta ut av vinduet ,men det viste seg at dette var bare byger, og dette ble ord for dagen. Masse regnbyger.

Jeg hadde originaltsett tenkt å kjøre tidlig mot Lafayette igjen for så å dra innom Wolf Park rett ved hotellet. men jeg oppdaget at dette ikke åpnet før 11 dager etter jeg var der.. fjan til uflaks. Så jeg tenkte litt.. jaja vi er i USA.. hvorfor ikke ta en 1 dags roadtrip. Så jeg satte kursen sørover mot Nashville. Hvorfor ikke lissom. Mål med turen, ingen egentlig, ville bare gjøre noe.

Som sakt så gjort Kentucky er ikke så flatt som Indiana og i slutten av april hadde våren kommet for fult til denne delen, lengre nord var det tidlig vår, her nede var det sommer, praktisk talt.

Satt å kjørte, hørte på radioen og hadde det helt ok

Minner meg om en film jeg så med masse snasene damer

Tennesee titans hjemmbane.. dæven den var Schvær

Reven maste hele reisen på at man kan ikke dra til Kentucy uten å prøve KFC.. jeg sa at jeg hadde prøvd dette før og det var ikke noe å skryte av.. men rever er rever og rever liker kylling. Så vi gjore ett kompromiss.. Ho slo seg til ro med Chicken nuggets fra Mcdonalds.. så kunne vi si vi hadde spist kylling i KY.

Ey vent nå litt da.. det er mer en nok her.

*smatt* en fornøgd rev..

På vei nordover var det en større ulykke på interstate rett sør for indianapolis. Jeg så endel som kjørte av på en litt mindre vei, så .. oh.. why the hell not..

Edinburgh, IN

Indianapolis

Nevnte jeg at Indiana er flatt ?

Vel tilbake på hotellet i Lafayette og fikk samme rom som jeg hadde ett par dager tidligere. Er vel ikke noe stor sjanse for at jeg skal dit igjen. Selv om betjeningen var kjempehyggelilge så var resten av hotellet av begredelig stand.

Last edited by TigerBlack; 11-05-2015 at 21:05.
TigerBlack is offline   Reply With Quote