Quote:
Originally Posted by roger
Kanskje nokon kan hjelpe meg og synse rundt denne skal her.
Mandag etter den, for SAS og fleire, "trivlege" påskeutfarten, reiste foreldra mine frå TRD til FDE via OSL. Dei var booka på ei rute med 30 minutt connection på OSL. Gjennomgåande billett, booka med wf.no. Flyet frå Trondheim vart noko over 20 min forsinka til avgang, og forsinkelsa auka nedover, så det landa 1736, som er 4 minutt før rutetid til WF mot FDE. Flyet til FDE reiste 4 minutt før si rute tid, altså samtidig med at flyet frå TRD landa. Det var mao ikkje gjort noko forsøk på å redde den connection. Foreldra mine var på gate hos WF før flyet til FRO gjekk klokka 1755 (rutetid 1800). Neste fly til FDE var oppsett klokka 2215, og det vart ein halvtime forsinka det også. Matkupongar fekk dei av WF.
Dei vart mao over seks tima forsinka heim. Utløyser dette standarderstating? WF seier at det ikkje er deira problem at SAS er forsinka (men dei kunne jo venta litt, så hadde i alle fall foreldra mine komme seg avgårde sjølv om bagasjen ikkje hadde rukke det?). SAS har vel ein dugeleg back-log frå den helga, så eg har ikkje fått svar derifrå enno.
I prinsippet er eg litt motstandar frå desse refund.me-og liknande tenester, men det står jo om litt pengar dette, om denne forsinkelsa kjem inn under EU-forordninga.
|
Utgangspunktet her er hva årsaken til at
SAS var forsinket var, og om dette var en hendelse
SAS kunne ha forutsett. Var det vær, får de nok ikke mer enn de matkortene som
SAS allerede har betalt for ventetiden på
OSL.
Om Widerøe skulle ha ventet der, hadde det fort blitt en forsinkelse på 20-25 min, noe som igjen kunne ha medført at passasjerer i ande enden av akkurat den ruten hadde mistet sine forbindelser, da transfertid mellom WF og SK som regel er kun 25-30 min på de fleste flyplassene.
Widerøe er som du har fått tilbakemelding om ser jeg, ikke part i en slik sak når innkommende fly var så forsinket av forbindelsen ikke holdt.