Quote:
Originally Posted by Bergern
Svar fra chat på FB. Du er innafor hvis du har en billett:
Hong Kong er en fantastisk destinasjon. Hvis reisen din omfatter en transfer, vil den innsjekkede bagasjen din vanligvis bli sendt til ditt endelige reisemål. Gjenparten til bagasjelappen som du får når du leverer bagasjen, angir alltid det endelige reisemålet for bagasjen. Under transfer trenger du bare hente bagasjen din, og sjekke din inn igjen for videreforbindelsen din hvis: - Du har kjøpt 2 eller flere billetter fra forskjellige flyselskaper som har ulike vilkår. - Du har en transfer fra en KLM-flyvning til en innenriksflyvning (for eksempel i USA). - Du ankommer på én flyplass, og videreforbindelsen din har avgang fra en annen flyplass. - Varigheten på transfer er mer enn 12 timer, eller den neste flyvningen har avgang neste dag. Ved transfer på Amsterdam Lufthavn Schiphol eller Paris-Charles de Gaulle, kan du be om å få bagasjen din sendt til ditt endelige reisemål. For mer informasjon, vennligst besøk følgende link:
http://klmf.ly/1neQFB9.
|
Takk for svar!
Jeg har booket reisen igjennom reisebyrå tripsta. Har altså en en bookingref. om man kan kalle dette "en" billett er jeg jaggu ikke sikker på?
Klm er vel skyteam, og cathay er oneworld. Om de har noe samarbeid utover det aner jeg ikke.
Er ikke verre enn at jeg spør i skranken. hvis det så skulle være at jeg må sjekke inn baggasjen på nytt burde vel 2t være tilstrekkelig... Har dem ikke fått ny genial passkontroll på schipol hvor du kan bruke chipen i passet?