View Single Post
Old 07-04-2015, 21:36   #655
Tornerose
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Sep 2014
Location: Akershus
Posts: 357
Default Re: SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Jeg ser at det er mye klaging på SAS og grad av service her. Jeg har en utelukkende positiv erfaring med SAS. Jeg kan ikke uttale meg om matservering da jeg er allergisk og maten ikke er trygg for meg. Det jeg har lyst til å uttale meg om er måten jeg blir møtt ombord med flyskrekk. Jeg er så kraftig angrepet at tårene spruter på vei ned mot flyet. Jeg har ikke flydd på 5 år før jeg var ute å fløy med SAS nå i påsken. Jeg følte meg så godt tatt vare på. Fikk hilse på piloter før take-off, flyvertinne/vert "passet" på meg under flighten osv. Jeg var på til sammen 4 flighter og har bare godt å si - jeg har ikke gullkort og flyr go - hvis det skulle ha noen betydning.
Tornerose is offline   Reply With Quote