View Single Post
Old 07-04-2015, 17:29   #647
hlorange
Flyjunkie
 
Join Date: Sep 2009
Location: Bergen/Oslo, Norway
Posts: 249
Default Re: SAS justerer ombordproduktet - service, servering mm

Quote:
Originally Posted by SAS_flyer View Post
[emoji1] Støttes, bra holdning gir service tilbake.
Har aldri problemer med serveringen i Plus, aldri fått et nei, bare så det er sagt. Og ja, jeg er alltid hyggelig og ydmyk som passasjer, og det hjelper sikkert. Men SAS skal faktisk også levere et konsistent produkt, uansett om passasjeren er sprudlende glad eller trøtt og sliten. Jeg sier ikke at crewet skal være eksepsjonelle mot alle passasjerer hele tiden - men veldig kjekt når de er det - men de skal levere produktet som pax har betalt for. Uansett hvem av partene som måtte ha en dårlig dag.

Opplever SAS crew som vennlige, serviceinnstilte og hyggelige - stort sett. En av grunnene til at vi foretrekker SAS. Har sendt inn seks skrytemeldinger siden i fjor sommer på eksepsjonelt bra crew. Og to med konstruktiv tilbakemelding på grunn av skikkelig dårlig håndtering fra crewets side.

Enkelte er dessverre så biske og gretne at det ikke spiller noen rolle, uansett hva man som passasjer gjør selv. Og det er leit å observere når det går ut over passasjerer som i utgangspunktet har en høflig og vennlig fremtoning, eller åpenbart har alvorlig flyskrekk og trenger et smil og litt forståelse.
hlorange is offline   Reply With Quote