View Single Post
Old 18-03-2015, 17:53   #15
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

Default Re: Qantas innfører dress kode i lounger

Quote:
Originally Posted by Cecilie View Post
Ikke la dette bli nok en joggebuksediskusjon..... Når jeg reiser på betalt C-billett så kler jeg meg da for pokker komfortabelt og som jeg vil. Men jeg har som regel på klær og fottøy som dekker det meste av kroppen, utenom hender og hodet/hals.

Hadde jeg gått sånn kledd på en date? NOPE men hvem skal jeg imponere ombord i ei metalltube?

Forøvrig enig i at strandbekledning burde være forbeholdt reiser til og fra honoluluholmene.
Neida, skal ikke bli noen joggebuksediskusjon her. Innlegget mitt var heller ment i retning av at man generelt bør forvente at folk kler seg litt ordentlig før de skal tilbringe mangfoldige timer i lufta. At alle( inkludert en selv ) har tatt seg tid til normalt stell( evt dusj ) og kler seg i rene klær bør jo alle forvente, det gjelder ikke bare i lufta men også generelt, men nå snakket vi om ''kleskode'' i lounger og oppe i lufta. PS: Skal ikke svartmale noen pga bruk av joggebukse ombord, bare det ikke ser ut som at de har løpt i skauen først. Jeg er ikke en som sier: Hei, du i joggebuksa! Deg snakker jeg ikke med! Da ville man jo fremstilt seg selv som passe idiot.

Last edited by ForeverSAS; 18-03-2015 at 18:11.
ForeverSAS is offline   Reply With Quote