Var på tur med
SAS i helgen og det var jo intressant. Først sjekket jeg inn på torsdagen hjemmefra for å reise krs-cph-arn. Når jeg på fredag kommer på flyplassen for å levere bagasjen er flyet kanselert. Jeg blir da booket om slik at jeg må fly via osl. Må vente 3 timer ekstra, men får nå 100,- i mat så greit nok. Kommer til arn 3 timer etter planene så det er jo ikke så krise for meg. Var værre for andre som ikke hadde like god tid som meg. Heldigvis så ble det jo ikke noe vekterstreik så jeg kom meg hjem igjen.
Men jeg lurer på et par ting:
1. Hvis jeg har sjekket inn, hvorfor tar ikke sas å bruker den informasjonene til noe før jeg kommer til flyplassen? Hadde jo vært bedre for dem hvis jeg ikke hadde belastet skranke personellet på krs, når de hadde så mye å gjøre.
2. Hvorfor har man 4 skranker bemannet på
ARN, kl 17 på en søndag som skal betjene economy for hele Star ut fra
ARN.
3. Og hva er vitsen med Self Service Når automaten ikke godtar Eurobonus kortetet mitt. Den fant reservasjonen, men jeg kunne ikke gå videre da Visa kortet var lagt inn som et eller annet. Og da jeg prøvde med visa kortet så fikk jeg gå videre helt fram til valg av sete. Da avviste den meg plutselig. Hva er det for system?
Jeg skulle ikke hatt mye dårligere tid, før endel av dette hadde fått meg ganske stressa.