Quote:
Originally Posted by Farmer
Godt å høre at det fortsatt finnes folk der som tar litt tak i situasjonen.
Men for selskapet som drifter denne supporten ble du jo en gullgruve, ettersom de får samme betaling pr "call" uansett om kundens utfordring er løst eller ikke ...
|
For supportselskapet ble dette utvilsomt en liten melkeku ja - seks telefoner på mellom 15 og 55 minutters varighet antar jeg også vil gi seg et lite utslag på telefonregningen.
Jeg er litt usikker på hvordan supporten fungerer, men det er utvilsomt en slags teamleder e.l. tilstede med visse fullmakter. Er man så uheldig at både kundekonsulent og teamleder er blokkerte i hodet, så kommer man ingen vei. Jeg fikk bl.a. etterhvert en e-post fra en viss Josefin, hvor det sto at
SAS gjerne kunne tilby meg en gratis ombooking så jeg kom hjem "tidligere" ved å flytte hjemreisen fra 27. februar til 3. mars (!), mens jeg skulle kontakte dem pr. telefon angående denne gratis ombookingen for "kostnad" (!). Nå løste dette seg heldigvis, men jeg tror bestemt at
SAS bør gå en runde med hvem de lar drive kundeservice, ikke minst overfor lojale kunder. Jeg kommer ikke til å finne meg i noe slik som dette igjen.