View Single Post
Old 11-02-2015, 14:27   #233
3cseat
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 572
Default Re: Rettigheter ved forsinkelser, rerouting m.v.?

Quote:
Originally Posted by Superhai View Post
Dette er klassisk eksempel på hvorfor outsourcing av kundetjenester ikke er bra, man har begrenset oversikt over hva som har skjedd. Jeg ville skrevet hele historien til customer relations (på www.sas.no) og så kanskje de kan få helheten.
Nja, er vel ikke helt enig her. Dette er vel ikke outsourcingen sin feil, men rutiner og prosesser. En outsourcing partner gjør jo i utgangspunktet kun det de har fått beskjed om å gjøre og dermed får betalt for. Ref dette tilfellet, så burde kanskje rutinene vært andeledes for å event fange opp slike situasjoner. Det er det faktisk flyselskapet som har ansvaret for og ikke outsourcing partneren.

Det kan jo hende at oppdragsgiver ønsker kun den løsningen outsourcing partneren her kom med?
3cseat is offline