View Single Post
Old 10-02-2015, 21:51   #5
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Re: Hilton i Denver?

Du / dere kan faa med dere mye paa en slik weekend, jeg vil sterkt anbefale aa leie bil. Vaeret blir pent straalende sol, blaa himmel og klart - selve DownTown Denver er OK men ikke mye mere....saa jeg ville ikke trykke for mye penger for aa bo i sentrum.

Det ser ikke ut som det er noen "rene" Hilton i Denver omraadet, mye Hilton Garden Inn - Doubletree by Hilton etc. Jeg ville gaa mere etter omraadet - f.eks. Cherry Creek var et meget bra omraade hvor du finner et nytt stort Hilton Garden Inn - mye bra Resturanter etc. i den delen av byen, samt lett aa komme seg rundt (digresjon - jeg tok mitt Amerikanske Drivers License nettopp her). Alternativt omraade er det som kalles Denver Tech Center ogsaa et omraae som har mye aa by paa. Downtown har ogsaa et Hilton Garden Inn - men du legger fort paa endel ekstra for Parkering etc. (Belive you me, Denver er en by for biler - ja du kan ta Light Rail to Nowhere).

Loerdag morgen ville jeg staa opp tidlig og finne I-70 aa kjoere opp til Breckenridge for Lunsj - vaeret er som sagt pent og fjellene er innbydene, kjoer via Keystone og Arapahoe Basin tilbake.