Quote:
Originally Posted by kosvines
For oss som flyr BA kun på privaten (og da som oftest billigst mulig) så er jo dette et 75% kutt i opptjening. Executive Club har vært ganske greit grunnet OK opptjening og ikke minst greie uttak hos partnere.
Eurobonus blir fremdeles det foretrukne for meg, da jeg reiser normalt kun Intra-Skandinavia i forretningssammenheng. Har normalt valgt BA foran andre (så lenge det ikke er stor forskjell i pris) på long-haul. Nå er det egentlig et fett.
Ser grunnen til at de gjør som de gjør, men de færreste blir begeistret når en får mindre ut av noe selv
Men tror ikke jeg er den eneste som nå føler at mange lojalitetsprogrammer blir så devaluert (og med dårligere tilgang ved uttak) at det snart ikke er noe poeng (  )
|
Man kan vel snu på det å tenke at mange lojalitetsprogrammer har vært i overkant gode. Jeg mener, når man på EB kunne oppnå gull ved å bruke ca 15-20k kr, så er tydelig for enkelt. Fordelen for dem som reiser mye er jo nå at lounger og lignende sakte men sikkert blir overkommelig befolket igjen. Synd for dem som kun reiser litt i jobb og litt privat, men i utgangspunktet var vel aldri disse tiltenkt lojalitetsprogrammene i utgangspunktet.