Quote:
Originally Posted by Someone
Litt skadefryd får det vel nå være når man ser dette og husker du som nylig meldte "overgang" til BA etter SAS gjorde noen nødvendige justeringer for Eurobonus (dog tok litt hardt i)
|
Nja... Synes kanskje ikke sammenligningen med
SAS er helt på sin plass. De tok et program (som vi alle var enige om at hadde noen åpenbare feil) og sagde det i fillebiter. EB har jo blitt helt dust. Jeg kjøpte nettopp billetter til
AGP til 4817,- per pers og de opptjener 1500 bonuspoeng. Man sitter bare igjen og måper, og booker like gjerne DY. For de fleste dødelige har ikke EB noen reel verdi lenger, med mindre man samler poeng med Trumf eller kredittkort.
Dette er jo en justering. Tross alt. Den slår maks negativt ut for dem med billigste økonomibilletter. Men BA har alltid vært dårlig for dem som reiser eco.
Men når det er sagt så er det en forverring av programmet. Men etter å ha sittet en formiddag med kalkulator har jeg funnet ut at det ikke går så galt. Jeg flyr relativt mye BA, så det betyr jo en del. For de fleste reisemønster er dette ikke så galt som jeg trodde da jeg voknet i dag tidlig.
SAS derimot... Jeez... Jeg booket DY her om dagen.