Quote:
Originally Posted by Boeing_fan
Hva er årsaken til Thai hadde nedgang 7,5 %? Har de redusert frekvensen eller kapasiteten, eller er det den politiske ustabiliteten i Thailand tidligere i år som har skremt vekk besøkende? Hadde heller trodd på oppgang når Thai slapp konkurransen fra SAS i november/desember.
Ellers interessant at både Turkish og Emirates som tidligere har hatt sterk vekst, nå taper andeler på CPH.
|
Thai faller dog minde enn
CPH-
BKK totalt som er ned 14%. Men hadde ikke også Thai litt lavere frekvens på
CPH i sommer i tidligere og var
HKT ruten like stor?
Emirates har vel hadde samme kapasitet på
CPH i 2014 som i 2013, med 777-300ER, så er vel begrenset med vekst man kan se da?
Når var det forresten BA la ned
LCY-
CPH? Kan det forklare noe av nedgangen på 7%, eller er det
SAS som tar markedsandeler på
CPH-
LHR, som jo er opp et par prosent