Quote:
Originally Posted by dc-8-63
Du har 100% rett med tankene rundt Kongressen og som jeg har forsoekt aa antyde har dette vel saa mye med det Politiske Klimaet og hvor handlingslammet Washington DC har vaert og er i hvertfall ut aaret (om det blir noe bedre etter nyttaar for Norwegian er jeg ikke sikker paa, normalt er det Demokratene som er mest "avtale vennlige").
Naar jeg leser igjennom avtalene og Annexene saa heller jeg mer og mer mot at det maa et Annex til i og med at Pilotene ikke er ansatt innen EU, uansett saa skal det bringes opp til Joint Committee og ikke rettsapparatet.
|
Jeg ser argumentene dine her, og det kan godt tenkes at det ender opp med et tillegg til avtalen (annex). Samtidig så hadde det vært interessant å vite om man kan trenere en beslutning på bakgrunn av at man kanskje må fremforhandlet et nytt annex. Jeg er inneforstått med at det er slik arbeidet er for å påvirke og forandre eksisterende regelverk, men jeg vil tro at det her i Europa er slik at man må forholde seg til eksisterende regelverk i forhold til søknader som kommer inn. Hvis du snakker med "din lobbyist" på nytt så hadde det vært interessant å få hans innsikt i dette.