View Single Post
Old 26-11-2014, 20:09   #144
Cloudius
ScanFlyer Silver

Default Re: Norwegian har fått beskjed de kan få driftstillatelse i Irland (statustråd)

Quote:
Originally Posted by TOS View Post
Har du sett på argumentasjonen til ALPA? Amerikanske flyselskaper flyr "our troops" (dvs. amerikanske soldater) til krigssoner og tilbake, osv. De snakker som om NAI ikke ansetter folk i USA (men det er enn så lenge ikke piloter så de er nok ikke så interessert i det), og de trekker sikkerheten i tvil og indikerer at irske CAA ikke er egnet til å passe på sikker drift for et flyselskap som ikke flyr til/fra Irland. Er dette argumenter man mener holder mål?
Jeg har sett mye av det de har kommet med. Regner med at du også så "Deny NAI" videoen jeg linket til. Det argumenteres mao på flere fronter.
Det er ikke alt jeg har like mye sansen for.

Det er mange sider i denne problemstillingen, eller rettere sagt: disse problemstillingene. Alle her har meninger og argumenterer ut fra eget ståsted og ut fra hva man synes er viktig. Det finnes mange perspektiver.

Men, om noen føler for å plukke litt her og der, godt ispedd med egne meninger og halvsannheter, for så å proklamerer fasiten om hva dette "egentlig dreier seg om" så bekrefter det for meg at diskusjonen på dette forum (fremdeles) ikke er verdt tiden og kreftene.
Cloudius is offline   Reply With Quote