Quote:
Originally Posted by robertaas
Hadde en tur over Atlanteren i helgen og kan ikke si meg imponert.
-armlenet innerst i setet forran hadde gått i oppløsning slik at jeg kunne se inn under plastdekselet.
-inni drikkeholderen var deg fullt av gamle matrester/tyggegummi som kunne falle nedi drikken om man plasserte den der.
-"første generasjon" LCD med oppskrapet skjerm. Ikke mulig å se noe før det var bekmørkt i kabinen.
-Video on demand fungerte ikke selv om man hadde meny for det. De fikk så mye spørsmål om hvordan det fungerte at de til slutt måtte ta beskrivelsen over høytaleren. "klikk dere forbi feilmeldingen, skift kanal gjennom alle kanalene som ikke fungerer og opp til over kanal 10, der finner dere noe som fungerer"
-Fordelt på 2 måltider fikk man tilsammen 1 stk. soft drink, resten måtte kjøpes og man måtte kjøpe det den ene gangen trillevognen kom gjennom kabinen. Ja, drikkevognen kom bare én gang på en flight på over 7 timer.
-personalet var ikke merkbart sure eller blide, men man så jo nesten ikke noe til dem i kabinen. Hadde de 6 timers pause under flighten?
Nei, kan ikke si SAS imponerer mye for tiden.
|
Dette er jo i sum helt uakseptabelt. Merkelig av
SAS å åpenbart nedprioritere interkontinentale flyvninger på denne måten. Hvis ting henger litt på halv sju på en 45-90 minutters flight så bryr man seg jo ikke så mye om det, men slitasje, skitt og én eneste runde med serveringsvognen på sju timer virker på meg som et ærlig forsøk på kommersielt selvmord.