Quote:
Originally Posted by NordicMaster
Et annet altnertiv er intra-europeisk .F.eks. OSL- LHR- NCE- LHR- OSL. Dette koster 24 000 Avios og 750,- ved reward flight saver. Når man tenker på at SAS og Norwegian tar deg ned samme sted til mellom 1 500 og 3 000, så frister ikke det så særlig heller.
Jeg sliter rett og slett litt med å få god uttelling for Avios.
|
Jeg synes at man får god uttelling på Avios ved oppgraderinger. Men som du sier så brenner man ikke mange avios på det (så det er en evighetsmaskin)
Air Berlin (har du glemt dem?) har vært kjekt på aviosbruk da det kun er 4500 avios
OSL-
TXL (og 112 kr i avgifter), evt.
OSL-
TXL-Europa for 9000 Avios en vei, men den muligheten forsvinner jo nå.
OSL-
HEL er også 4500 avios. Noen ganger er det gunstig, eks. har det hendt det er ledige bonus-seter hos Air Berlin på søndager relativt kort tid før avriese (da sparer man fort 1000-lapper)
Om man reiser innen eks. USA eller Asia så er det jo litt mer muligheter, eks. C-klasse
JFK-
LAX (på AAs A321) er jo grei bruk av Avios, samme intra-Asia i C og F.