View Single Post
Old 02-11-2014, 22:33   #43
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Default Re: Live! Live! Live!

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Det begynte med en SMS fra Olav, om jeg ville være med til København. I SMS'en hadde han allerede funnet ut prisen, og når Olav gjør sånt, har han en lei tendens til å få lurt meg med.

Quote:
Da vi var ferdig med å glo på fisker, var vi sultne, så vi fant vegen til Metrostasjonen, og kom oss i retning sentrum, via Nørreport stasjon der vi byttet til et S-tog som tok oss ned til Vesterport, der Jensen skulle ha et av bøffhusene sine i nærheten. To stykk whiskeybiff ble fort borte.
Den var god den bøf'en jeg fikk, men de 2 jentene ved nabobordet klaget visst på sausen sin, og krevde kompensasjon
Dessverre så tror jeg de fikk noe også. Slik jeg forstod det så virket det mer som om at det kun var kompensasjon de var ute etter, ikke det at sausen var dårlig
Quote:
Videre var det å komme seg gjennom.. PIIIIIIIIIIP!! Opp på en liten kasse, så damen slapp å bøye seg så langt ned for å nå de nedre delene mine. Man følte jo ikke at man stod på utstilling i det hele tatt.
Ikke i det hele tatt
Quote:
Vi fant oss så noe is og brus, satte oss ned og spiste/drakk det, før vi etterhvert fant vegen ut i B-piren og hver vår gate, sa hadet og fløy hjem.
Takk for turen Martin, dette må vi gjøre igjen
BSSW is offline   Reply With Quote