Quote:
Originally Posted by SQ321
Det stemmer. De vil verne om sin primærhub. De vil heller tvinge pax via CPH og fly de med egne maskiner enn å feede Star partnere. Dette har de gjort i størst mulig grad inntil annet tvinger seg frem, slik vi eksempelvis har sett med TG på OSL og ARN som de etter hvert var "tvunget" til å samarbeide med pga den økte konkurransen og lekkasjen.
Jeg skulle gjerne sett at SAS var flinkere til å samarbeide med Star partnere på OSL og ARN da de har en så begenset IC flåte og kunne tilby det markedet etterspør i stedet for holdningen "dersom ikke vi flyr ruta skal i hvert fall ikke andre gjøre det". Da mener jeg det er bedre at de beholder paxene innenfor Star i stedet for at de lekker til EK, QR, AFKLM og DY.
|
Thais linje till
OSL är rätt ny.
Till
ARN har Thai däremot flugit länge, i minst 30 år.
BKK-
CPH har Thai flugit i säkert 40 år.
SAS har codeshare på TG 960/961
BKK-
ARN.