Quote:
Originally Posted by Cockpitview
Har selv opplevd stor forsinkelse ved min FLL flight. Hadde ingen ting å utsi på håndteringen. Usikker på hvordan det er i BKK, men på FLL hadde også Norwegian norsk talende bakkepersonale.
|
Det var kun engelsktalende i
BKK som jeg oppfatta, men voucheren fikk vi ved innskjekk uten å spørre. Så på dette som ett pluss da forsinkelsen ikke ramma oss på noen annen måte at vi kunne sitte i byen lengre og kose oss
Quote:
Originally Posted by OttoL
Litt off topic men fløy du eco eller eco-comf? Tenkte å prøve produktet i sommer nå som innkjøringsproblemene med dårlig håndtering på flyplasser synes å være avtakende.
|
Vi fløy eco, som sagt de har bedre sete komfort en QR og benplassen har hakket bedre. Virker som de har tatt tak i de problemene de hadde, opplevde at de som stod ved gaten var fornøyde med den håndteringen de hadde fått.