View Single Post
Old 29-10-2014, 19:46   #94
TGjr
ScanFlyer Blue

SAS Re: Dialog med sentrale personer i SAS - samlet tilbakemelding

Quote:
Originally Posted by Cecilie View Post
Argumentene dine henger jo ikke sammen. Først sier du at tiltakene må være gode og billige. Så skal plutselig alle setene swappes ut før jul.

Ja, å bli tiltalt med navn hadde vært hyggelig det. Nå er jo de asiatiske selskapene i en litt annen liga enn de europeiske til å begynne med, men.
Små ting som kan være med på å løfte opplevd service ombord, tror jeg kan være viktig. Sånn som at CC tar av plasten på maten før den serveres i business. Eller henvender seg til passasjerene med navn.

Det kan jo være lov å håpe på oppdaterte servicemanualer når den nye kabinen er på plass. Da vil SAS sitt businessprodukt være nesten i verdenstoppen.

Det viktigste dog for meg nå er seatblock og det er ganske så underlig at det tar såpass lang tid å gjeninnføre noe som ble fjernet over natten.
Enig i at det er kostbart å oppgradere setene i full fart, og har vel ikke noe håp om å bli hørt heller MEN jeg er bare så innmari lei av å hale å dra i stolen for å få den til å virke, eller høre på beklagelser for at filmsystemet ikke virker. Så mine store bokstaver var mere et hjertesukk at KJÆRE SAS må forte seg. Jeg har hørt utbytting mot slutten av året - så til begynnelsen av 2015 - så kom våren…..har en underlig følelse av at sommeren går også før alle flyene er ferdig. Dette med at asisatiske selskap er i en annen liga er så som så - noe er nok det, men det er ingen grunn til at ikke SAS kan være der sammen med de andre. Da må det nok tenkes litt anderledes.

Trur ansatte må kjøre på med smiling og personlig oppmerksomhet. Jeg opplevde for en stund siden at jeg sliten og lei sovnet før take off - når jeg kom til meg selv hadde CC gitt meg en filt mens jeg sov - dette var så hyggelig at jeg skrev til Costumer care. Litt sånn ekstra trur jeg vil hjelpe.
TGjr is offline   Reply With Quote