Jeg er en rolig kar. I dag er SK925 forsinket 4 timer. Jeg fikk melding når jeg sto opp, 0730, og tenkte ganske kjapt: blir vel ombooka til LH via
FRA eller SK via
EWR.
Kommer til
OSL og billettservice prøver å hjelpe meg. 2 min senere kommer en "I hate my job"-person ut fra bakrommet og sier at ingen skal ombookes på flighten påtross av forsinkelsen.
Jeg sier fint at jeg kun skal en helg til
IAD og at det er svært lite gunstig å komme 4t forsinket. Videre, sa jeg at jeg var redd for videre forsinkelser, og evt. kansellering - det er ikke akkurat lett å estimere reparasjonstid på fly...
Uten å tenke seg om sier hun nei, det er ordre fra
CPH. Hjelper ingenting at jeg er
EBG eller høflig. Jeg undres over hvorfor
SAS ikke ville ombooket meg når jeg
1) kom tidlig til flyplassen for å eventuelt ta et annet fly
2) skal kun være en helg med SK begge veier
3) er
EBG
Det er ikke annet å si enn at jeg er veldig skuffet. Med alle de punktene ovenfor burde det vært en lett sak. Hadde bare SK vist at jeg hjelper samtlige bekjente med flybestillinger, og at jeg i 2013 hjalp med bookeing av fly for nær 1 million
NOK.
Jaja, det var dagens tanker. Til syvende og sist er dette et #firstworldproblem