View Single Post
Old 23-09-2014, 08:01   #15
Jamesbond_ppk
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 436
Default Re: Dialog med sentrale personer i SAS - samlet tilbakemelding

Quote:
Originally Posted by Peppep View Post
Hvor har du problemer? OSL? Er viktig at vi skiller på hvor det fungerer (BGO, BOO?) og hvor det ikke fungerer (OSL?).
OSL ja.

Quote:
Originally Posted by Star Flyer View Post
Mine viktigste punkter som diamantmedlem:

- Prioritert bagasje: Dette MÅ alle ansatte kunne. Nå mener jeg de største problemene er ved innsjekk: En sløv ansatt i SGSOSL satt ikke på pri-tag da jeg sjekket inn i skranke. Både Plus og EBD. For dårlig. Dette har også skjedd flere ganger med venner som har fløyet Plus. (Men prio-bagasje har begynt å fungere ved ankomst, hvertfall!)

- Prioritert boarding: Dette må de også bare få til. Dette er jo en del av Star Alliance-regler - er det ikke?

- SAS Plus: Bedre service. Synes opplegget er greit innen Europa, men kunne forventet litt bedre service. At de kommer rundt flere ganger, tilbyr snacks og drikke etc. (tilpasset etter flyvningstid). Er så dr*ttlei av å ringe på bjella for alt mulig. De kabinansatte er også gretne hver gang det ringes.
(I sommer fløy jeg OSL-LIS, flytid 4:00. De kom én gang med salat og drikke. Gjemte seg bak gardinen. Ringte på bjella 1 time før landing: "Unnskyld, kunne jeg fått en sjokolade?". Et kjempesurt blikk fra flyvertinnen. Kom tilbake 5 minutter senere, la sjokoladen på bordet og kjeftet ut: "Nå får det være nok!". WTF? En salat, cola og en sjokolade på en fire timers flyvning. Rydd opp ASAP, SAS! Jeg var ordentlig skuffet etter denne flyvningen.)

- SAS Gold Lounge Oslo: Kun for gullmedlemmer og diamant! Sett opp automatiske porter, akkurat som på innlandsloungen.
Støtter alle dine punkter.
Jamesbond_ppk is offline   Reply With Quote