Quote:
Originally Posted by KristianSk
Jeg tror det skal være vanskelig å få SAS til å endre stort av produktet, men vi må jo selvfølgelig gi det en sjanse.
Jeg er forøvrig enig med alt du skriver, Peppep - og mange av bunktene kan vel egentlig slås sammen til "Lær dere å kommunisere med organisasjonen, for pokker..." 
|
Helt enig, det vil nok ikke føre til dramatiske endringer, men kanskje et par justeringer om vi er heldig. Sjansen har uansett aldri vært bedre enn nå, og det er bedre at vi kommer med en (nøktern) liste over hva vi synes fungerer bra og dårlig enn at
SAS sender ut en spørreundersøkelse med følgende spørsmål:
Hva er viktigst for deg som SAS-kunde?
A) God mat og drikke.
B) Ledig midtsete.
C) At flyet ikke detter ned slik at du dør.
D) Champagne før avgang.
E) Vet ikke.
...som nesten har vært tilfelle tidligere.