View Single Post
Old 22-09-2014, 22:05   #1
KristianSk
Joker

KristianSk's Avatar

Default Re: Dialog med sentrale personer i SAS - samlet tilbakemelding

Jeg tror det skal være vanskelig å få SAS til å endre stort av produktet, men vi må jo selvfølgelig gi det en sjanse.
Jeg er forøvrig enig med alt du skriver, Peppep - og mange av bunktene kan vel egentlig slås sammen til "Lær dere å kommunisere med organisasjonen, for pokker..."

Jeg vil helst at SAS går bort fra BOB, men dette vil neppe skje, så sansynligvis bedre å være konstruktive på BOB.

Sas Plus

- Som allerede nevt, kommuniser til oss kunder (i brosjyrer o.l.) hva Plus faktisk inneholder og skriver de “alt er gratis” så la også alt være gratis, også på longhaul.

- Garantert ledig midtsete, men dette har de vel mer eller mindre sagt at ikke kommer til å skje.

- Oppgradert måltid (jeg ønsker meg sansynligvis businessmat her, og vet det ikke vil skje)

- Server “evening meal” (eller tilsvarende) på flighted som er lengre enn 2:30t

BOB generelt

- Ha et måltid som “alle” liker, det kan gjerne være Pizza/Panini e.l., men ikke Pizza i den tilstanden den er nå.

- Jeg synes det finnes litt vel mange salater, og noen av de er veldig spesielle. En ny salat hver mnd istedenfor å rullerere konstant, og også her noe som “alle” liker. Gjerne to alternativer.

Lounger - SAS bør oppgradere maten på hjemmebane minst to hakk.

Kommer sikkert på noe mer etterhvert...

Last edited by KristianSk; 22-09-2014 at 22:33.
KristianSk is offline   Reply With Quote