View Single Post
Old 18-09-2014, 18:32   #4
TOS
ScanFlyer Mile High Club

TOS's Avatar

Default Re: Hva synes du om Norwegian Longhaul? (Priser, komfort, service etc)

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Nå leser du statistikk som Fanden leser Bibelen ..

SAS er (mer enn 15 minutter) forsinket ca 1 av 10 dager. Altså 3 ganger i måneden.
DY er forsinket ca annenhver dag .. antar 16 dager siden det såvidt er over 50%.
Jeg sier vel mer eller mindre det samme som deg. DY er oftere forsinket (som jeg nevnte i forrige innlegg), men når de er forsinket er de i gjennomsnitt forsinket med 43 minutter. Når SK er forsinket, som er betydelig sjeldnere enn DY (også nevnt i forrige innlegg), så er gjennomsnittlig forsinkelse 31 minutter. For DY er knappe annenhver avgang forsinket (8 av 18 planlagte avganger), mens for SK sin del er det kun ca hver tidende (3 av 30 planlagte + 1 kansellering).

Det som jeg har sittet med en inntrykk av når man leser her inne er at "alle" som reiser med DY blir sittende i timevis. Denne statistikken viser vel at det ikke er riktig så ille, selv om annenhver avgang (i gjennomsnitt) er forsinket med 43 minutter. Basert på dette ville jeg ikke hatt store motforestillinger mot å booke DY (jeg overlever en gjennomsnittlig forsinkelse på 43 minutter på en så lang reise som til NYC).

Last edited by TOS; 18-09-2014 at 18:38.
TOS is offline