View Single Post
Old 18-09-2014, 11:38   #52
SQ321
ScanFlyer Gold

SQ321's Avatar

Default Re: Norwegians longhauloperasjon - regularitet (2014-tråden)

Quote:
Originally Posted by Bergern View Post
Du tøyser?
Det har altså aldri skjedd at forsinkelsen har vært mindre enn et døgn?
Kunne vært morsomt å vite statistikkgrunnlaget for for den uttalelsen.
Nei dessverre, og derfor min kritiske røst i denne sammenheng. For egen del har gjaldt det LX fra MIA til ZRH og videre hjem - 24 timer forsinket. Et par vi ble kjent med ifm med forsinkelsen ble 48 timer forsinket. Tidligere samboer med AY fra JFK. Og siste gang med SK fra OSL til EWR der vi også ble 25 timer forsinket (var EBG på den avgangen) og der de heldige få kom med samme avgang neste dag og ble 24 timer forsinket.

I tillegg ble en kamerat av meg 24 timer forsinket med UA til OSL for et par uker siden (avgang neste dag men samme rute). En annen kamerat ble 25-26 timer forsinket med SK fra SFO, i tillegg til et vennepar som ble forsinket 3 dager til SFO med SK. De hadde riktig nok Plussbilletter og var ikke interessert å komme til SFO 25 timer senere med minimum 3 stopp og i eco. De var EBD for øvrig.

Har vel en følelse av at jeg/mine venner har vært relativt uheldig men alle kan feile og kommer til å feile uavhengig av hvem du flyr med. Jeg er også relativt sikker på at DU-pax er hardere rammmet enn andre pga 787 problemene men at det er russisk rulett sammenlignet med nettverksselskapene er useriøst.

Last edited by SQ321; 18-09-2014 at 12:36.
SQ321 is offline