DY7205, premium full flex, ingen vits i å lete etter fast track på
OSL iom at det ikke var kø i noen av de andre "lukene". Gadd ikke
OSL loungen.
Busset til Stockholmsflyet, nesten på rute avgang(satt på 1a og derav kunne kabinsjefen gjerne holdt sitt hat mot pax med for mye håndbagasje noe inni seg), stappfullt, bokstavelig talt, fly.
Langflyvningen: tok av på rute, for første gang i mitt liv har jeg fått flymat som er god(en voksen kyllingfilet, nydelig saus og en kjempegod sjokolademousee). Siden jeg 'er i all hovedsak negativ til flymat(som at det er ikke mat så var dette premiumkonseptet med en skikkelig filet, godt med saus, nydelig tilberedt samt brun naturlig sunn ris, skikkelig godt. Kjempegodt:-)
Desserten en nydelig sjokolademouseet(el pudding som jeg foretrekker å kalle det)med hvit karvet sjokolade. Nydelig.
Var det verdt 6022kr en vei, tja, bedre en alternativene på en torsdag fra
OSL:-) her skal Kjos få skryt:-)
Nb! Sett ift pris og noenlunde ok treatment. mentzies lounge i
ARN ok, litt langt unna gate 17 og 18 hvor DU lounghaul går fra men greit nok. Ekke opptatt av slikt selv om jeg betaler mine billetter selv.
Dette blir da 4 turen med DU i sommer hvor alle har gått fråmifra greit. Eneste gangen med hickups var Swiss(min 5 tur)fra
BKK til
ZHR hvor kapteinen over India fant ut at en return til
BKK var på sin plass da vær radaren hadde gått i lås. Min aldrende far har fløyet mye over disse omerådene tilbake i tid. Da jeg fortalte dette ble han bestyrtet og sa: "det er snart ikke mulig å fly lenger, en minste lille hickup kan bety store konsekvenser for samfunnstrukturer og tom detaljvarehandelen, sa han". Syns det var godt sagt.
Mye sutring rundt forbi men alt i alt DU minst like godt produkt selv om man sammenligner med oh du store Biz. Mange fra
OSL synes Biz er stas, er det de samme som om sommeren/vinteren reiser til
LPA? Skjønner egentlig ikke vitsen med biz for en 7/8timers tur dvs 1 snau time lenger en på "chartertur" til øyene:-)