Quote:
Originally Posted by WF789
Det har vi fått med oss at du synes.
Jeg spurte om hvor går grensen for hva som er akseptabelt å markedsføre for deretter ikke levere?
|
Hva med når KLM oppgir 9,15 timers flytid fra
OSL til Chicago i kjøps prosessen, men at det faktisk tar 45 minutter lengre når du har landet. Du kunne jo valgt Lufthansa med 9.30 som var på rute? Man velger jo ofte reise basert på kortest flytid.
Hva med når
SAS reklamerer med "Opplev kastanje blomstringen i Washington", i en mail med link til booking og du kjøper billetter, men på grunn av en sen vår blomstrer det ikke når du er der.
Hva med forlokkelsen "reis med Europas mest punktlige flyselskap"?
Åpenbart en statement som er poresentert for å påvirke valg av selskap.
Widerøe reklamerer også med at de er små og grønne.
Ser for meg en reisende som går til sak fordi han måtte fly en helhvit
Maskin til Ørsta.
Jeg konstaterer at enkelte fryder seg meget over at konkurrenter blir konfrontert
med denne typen søksmål, men tror at de fleste ikke forstår at om dette går de reisendes vei, blir det temmelig kjip å også hete KLM,
SAS eller Widerøe.