Ser at den gamle tråden om Plus og Go er stengt.
Noen som har en formening om hvordan utviklingen er i andel Plus-reisende kontra Go?
Flightene jeg hadde denne uka hadde 11 rader plus, det samme for flighten jeg har booket mandag.
Tidligere i uka var Go ganske glissent, men det gjør vel ikke så mye hvis man har ca 45 pax som betaler 1500+kr hver vei mellom
OSL og
SVG?
Hvis Plus og Go hadde vært like tragisk som en del her på forumet har hevdet, så hadde kanskje
SAS reversert prosessen?
Min mening er at det er en forbedring innenriks, og en god ordning. Det er mulig å velge et sete foran i flyet, uten nødvendigvis å få noen i nabosetet, slik var det ikke tidligere.
Samme som før på intraskandinavisk.
Samme som før, men en mer attraktiv prising på Sør-Europa. Ut fra noen få observasjoner, så er antallet foran den usynlige gardinen 4-5 doblet mot det var med Extra.
Forringelse på forretningsdestinasjoner som
LHR,
CDG,
AMS,
MUC og
ZRH der de møter konkurranse som har et bedre produkt.
Pga pris vil vel
SAS velges av mange som trenger et fleksibelt produkt uansett, men det er sikkert også en del som aktivt velger bort
SAS.