View Single Post
Old 21-08-2014, 16:50   #38
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Default Re: SAS forsinkelser/kansellerte IC avganger (oversikt/status)

Quote:
Originally Posted by LNv22 View Post

Det ville ikke vært det siste spørsmålet i et game show hvor LN-MOW har sine aksjer - for å si det forsiktig - og uten referanse bare til nærværende tråd.
Hvor LN-MOW 'har sine aksjer' er nå ingen hemmelighet, men jeg er normalt temmelig nøytral i mine meninger i slike saker. Rett skal være rett - uansett hva saken gjelder.

Hvor merkelig det enn høres ut, så prøver man å begrense skadevirkningene ut i fra den informasjonen man til enhver tid har. Det er ingen som sitter på et backoffice med en pervers glede av å herse med kundene, men man må tenke litt praktisk. Som Someone sa, så er det lite poeng i å booke om de som bare skal til NYC. De kommer ikke fortere fram uansett. Når det gjelder de andre, blir det en individuell vurdering.

Det verste man har er en slik 'krypende' forsinkelse. Noen ganger ser man i ettertid at man kunne tatt andre beslutninger, men der og da kan det se litt anneredes ut. Det er nå engang slik at man ikke automatisk booker om alle for noen timers forsinkelse. Det gjør ingen. En kansellering er imidlertid en helt annen sak.

Jeg vet naturlig nok ikke hva som konkret skjer med SK907 nå, men jeg kjenner prosedyrene og organisasjonen og vet at man hele tiden prøver å løse problemene for kundene på best mulig måte. Men det er surt å sitte der og timene blir fort lange ....
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote