Quote:
Originally Posted by NorPlay
Kundeservice har konkludert med at avgangen ikke var kansellert, men forsinket med litt mindre enn 3 timer. Det stemmer sikkert ut i fra det de kan se på loggen til SAS, men de vet jo ikke nødvendigvis hva som skjedde i detalj på flyplassen. Jeg kommer til å lage en sak til flyklagenevnda, men sender den til kundeservice først, slik at de kan få noen dager å ombestemme seg på. Her vet jeg at jeg har rett, men jeg forstår også hvorfor SAS tror at de har rett.
|
Av hvem fikk du/dere beskjed om kanselleringen? Slik jeg forstår ditt opprinnelige innlegg så var dette ved gaten, og siden alle måtte hente ut bagasjen og bookes om til andre avganger så må det vel finnes noe registrert i
SAS sine systemer (jeg antar at de ikke kun leverte ut bagasjen til deg og din familie, og at det heller ikke bare var dere som ble booket om). Om din fremstilling er korrekt så ser jeg ikke helt at
SAS i det hele tatt krangler på dette.
Vær obs på at kundeservice til
SAS ikke akkurat opererer i rakettfart.