Her er det andre prosjektet jeg har hintet frampå om. Det er ei klokke som har både vanlig klokkefunksjon, alarm og stoppeklokke. Jeg har kjøpt noen sett fra eBay med kretskort og delene som trengs til selve klokka. "Flykroppen" har jeg tegnet i SolidWorks og printet i en 3D-printer.
Her ser dere baksiden av klokka med kretskortet. Jeg må lage et lite rom til batteriet, men det blir nok en del av baklokket. Dere ser også framsida av et annet likt kretskort, men her sitter tallene til klokka nede på selve kretskortet. På det andre har jeg lagt ledninger mellom modulen med tallene og kretskortet slik at jeg kunne flytte dem i forhold til kortet så de passet i vinduene.
Her er modellen fra SolidWorks. Er ikke sikkert fargen blir slik, men jeg bare la det på for å bedre se hvordan sluttresultatet skulle bli.
Noen som har forslag til noe jeg kan "skjule" hullene til knappene med. Det kommer jo noen tapper nedi der, så man får betjent knappene, men tenker på om det er noe på flykroppen som kan brukes til å kamuflere dem. Om det er ei luke, eller knapper og liknende. Forslag mottas gjerne.