Quote:
Originally Posted by cliean
Litt off topic, men det er visst ikke bare på langruter det er mangel på info osv. Førøvrig er dette ganske morsomt skrevet.
http://boarding.no/art.asp?id=58259
"Forrige helg strandet rundt 120 Norwegianpassasjerer i Berlin. Årsaken var teknisk problemer med flyet som skulle bringe dem til Bergen lufthavn Flesland. Det førte til kaos blant passasjerene - mange skal ha måttet vente i flere dager før de kom seg hjem til byen mellom de sju fjell. Blant passasjerene var advokat Vegard Austgulen og hans tre barn. Her kommer han med noen betraktninger rundt deres opplevelser:"
|
Denne fortjener nesten en egen tråd siden den handler om Norwegians kundeservice, eller mangel på sådan. Men opplevelsen bekrefter det jeg har hørt fra mange andre, å ringe til Norwegian er ren bingo, virker som om de som svarer har null opplæring og dikter opp svar. Snart like billig å kjøpe nye billetter som å sitte i kø der i timesvis for å få svadasvar på gebrokkent norsk eller engelsk.....